Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



29 Kasım 2015 Pazar

Resimli iyi akşamlar mesajı indir, iyi akşamlar mesajı resimli indir, resimli iyi akşamlar mesajları, kısa  uzun  resimli akşam mesajları 

Resimli İyi akşamlar Mesajı İndir, Resimli Akşam Mesajları İndir

Hayallerinle avumuyorum...
Yüreğimde sancı,
Alnımda kanlı ter,
Hislerim direksiz, 
Seni hayal ederken.
EN TATLI MELEĞİME 
İYİ AKŞAMLAR
MUTLU, 
HUZURLU, 
YARINLAR...


* * * * *


Yorgan, yastık kıskansın seni; Saçını yorgan, kolunu yastık yapacağım, en rahat yerin omuzunda uyuyacağım. Aşkıma iyi akşamlar, tatlı rüyalar.






Akşamları dalga sahile vurur,
Yüreğindeki cananı arar gibi;
Bulamaz köpürür sonra durulur,
Bizlere birini sorar gibi ;
iyi akşamlar, hayırlı akşamlar.



iyi akşamlar mesajları



Hayalimde, her gece buluşurum seninle.
Ay ışığı altında sana aşkla sarılıp,
Kulağına aşkımızı fısıldarım doyasıya.
Tek sırdaşım, aşkımızın şahididir ayışığı.
Ona anlatırım geceleri seni ve aşkımızı. iyi akşamlar...


* * * * *


Günaydın güzel gözlü tatlı meleğim, gönül hırsızım, tende canım, aşkı anlamlı kılan dilberim, geçmişteki en güzel anım, hayatımdaki neşe kaynağım, gelecekte umudum günaydın, sımsıcak öpüyorum.



akşam mesajları


Huzur dolu, en güzel gelecek sizin olsun, iyi akşamlar.


* * * * *


Çok şükür,
Her gece varlığının verdiği huzurla,
başımı yastığa gönül rahatlığı ile koyuyorum.
Her şeyim sonsuza kadar hep birlikte
nice güzel günlere, mutluluğa gidelim. İnşallah.



resimli iyi akşamlar mesajı



Dün de, bugün de, yarın da?
Yüreğin kadar yanındayım.
Kendini yalnız hissettiğinde elini kalbine koy;
ben hep ordayım! Hayırlı Aşamlar mutluluk kelebeğim.



iyi akşamlar mesajı
    Sevgiliye Resimli İyi Akşamlar Mesajları


Senin tatlı gülümsemen dünyaya değer. İyi akşamlar, en güzel mutlu yarınlar senin olsun...


* * * * *
Resimli İyi Akşamlar Mesajı, Romantik İyi Akşamlar Mesajı


İyi Akşamlar gönlümün en parlak ve güzel yıldızı İyi Akşamlar...



* * * * *


İnsanlar yıldızlar gibiydir,
hepsi parlırdar, hepsi gönüllerdedir.
Ama Sevdiğin, senin gönlünün güneşidir.
Gönlümün solmayan güneşi, iyi akşamlar aşkım



resimli iyi akşamlar mesajı



Hayalim olsan da, bir tek sana bağlı kalacağım! İyi geceler aşkım.


* * * * *


İyi akşamlar , mutlu , huzurlu en güzel yarınlar. Gülümse, gülenden zarar gelmez. İyi akşamlar.



* * * * *


Bir tanem,
sensiz odama hiç güneş doğmuyor.
Sensiz yaşamın tadı olmuyor,
Benim canım, gönlüme doğan meptabım,
İyi Akşamlar, Sevgiler, Selamlar.



resimli iyi akşamlar mesajı indir
Resimli İyi Akşamlar Mesajları Sevgiliye



Gülerken , herkesle güler. Ağlarken yalnız ağlarsınız. En Değerlim, iyi akşamlar...


* * * * *

Umudun yarın doğacak Güneş kadar güzel ve sonsuz;
Gülüşün gökteki ay kadar parlak, güneş kadar sıcak olsun.
Hayırlı geceler dilerim.


* * * * *

Seni sensizken dahi,
seninle yaşamanın mutluluğuna ereceğim.
bunun adına ayrılık değil sadakat! diyeceğim.
Umudum İyi Akşamlar...



resimli iyi akşamlar mesajı indir



Sevmek, sevdiğin yanında yoksa uykuya düşman olmak,
Bütün gece gözünü kırpmadan onu düşünmekmiş meğer.
Seni seviyorum, İyi Akşamlar sevgilim.


* * * * *


Her şeye inat senin hayalinle sabahlayacağım, her şey kıskansın senin hayalinle uyuyacağım. İyi geceler...


* * * * *


İçten gelen sevgi dünyalara değer,
Dünyalara değecek dostuma yürekten sevgiler.
Gönlümün solmayan gülü, İyi Akşamlar...



Resimli iyi akşamlar mesajı indir



Masal bu ya;
Sevince gökteki yıldızlar daha bir parlak görünür,
Dolunaylı geceler daha romantik olurmuş.
Midede kelebekler uçar, kalp farklı atarmış.
Sevenler kavuşunca, gökten üç elma düşermiş.
Biri sana, biri bana, diğeri tüm aşıklara...
Akşam masallarımın kahramanı,
Peri kızı & Beyaz atlı prens.


* * * * *


Eğer sevmeyeceksen, bana hiç öyle bakma,
Gözlerini gözlerime dikip kalbime akma.
Eğer gönül çiçeğimi solduracaksan,
Güneş olup açma, yağmur olup yağma.
Bırak her şey dağınık kalsın.
Ben alamadım, muradını başkaları alsın.
İyi Akşamlar Hasretim.


* * * * *


Hayatım, gecenin karanlık yüzüdür,
Ben karanlıklara alışığım, sessiz gecelerde, 
Gözümün önünde ki tek perde,
İyi Geceler Diliyorum.



resimli iyi akşamlar mesajı indir
*
en güzel iyi akşamlar sözleri, en güzel iyi geceler sözleri hayırlı akşamlar sözleri,resimli hayırlı akşamlar mesajları, hayırlı akşamlar, hayırlı akşamlar ile ilgili sözler, hayırlı iyi akşamlar sevgilim, iyi akşamlar sözeri, iyi akşamlar mesajları

Güneş gördümü gözlerim hep yolunu gözerim,
Karanlık geceleriimi hep hayalinle süslerim.
Tatlı rüyalar...mışıl mışıl uykular.


* * * * *


Yıllar varki hep hayalini taşıyor,
Geleceğinin ümidi ile yaşıyorum.
Bilsemde gelemeyeceğini,
Seninle yaşlanıyorum. Hayırlı geceler...


* * * * *
Resimli İyi Akşamlar Mesajı 


Derte dolmuş kalbime, 
Derman ol geli ver.
Sende dertler bindirdin üstüme!
Olsun yine de geli ver.
En güzel yarınlar senin olsun, 
iyi uykular...


* * * * *


O kadar yoruldum ki;
Hayalerin peşinden koşacak kadar
Güçlü Değilim.
Olsun yinede geli ver.
En güzel yarınlar senin olsun, 
iyi uykular...sevgilim


* * * * *


Kalbin doğan güneşi değil,
Batan güneşi seçin. 
Doğan güneş elbet batacaktır.
Ama batan güneş her gün,
Yeni bir umutlarla doğacaktır.
Yarın ki güneş senin umudun olsun.
Can Tanem İYİ AKŞAMLAR





Şimdilerde ıssız virane gibi kalbim,
Odam sensiz, ellerin elimde değil.
Sıcaklığını, yanında bulduğum huzuru,
"Seni seviyorum canım" deyişini özledim.
Hasretle bekliyorum seni. 
Canım Benim İyi Akşamlar sevdiğim.


* * * * *


Dertliyim, gözlerime uyku girmiyor.
Gecelerim karanlık; mehtabı bilmiyor.
Derdimin dermanı, mehtabım, ancak;
Seni görünce bu gönlüm huzura eriyor.
İyi Akşamlar Sevgilim.
* * * * *
* * * * *
resimli iyi geceler mesajı facebook, resimli iyi geceler mesajı, akşam mesajı, akşam mesajı resimli, gece mesajı, iyi akşamlar mesajı, mesajlar, resimli gece mesajı, resimli iyi akşamlar, resimli iyi akşamlar mesajı, resimli iyi akşamlar mesajı indir, hayırlı akşamşar resmi indir,  

0 yorum:

Yorum Gönder