Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



30 Kasım 2015 Pazartesi

akşam mesajı, gece masajı, iyi akşamlar mesajı, manzaralı gece mesajı, resimli gece mesajı, Resimli iyi akşamlar mesajı indir ,resimli iyi akşamlar mesajları, 

İyi Akşamlar Mesajı- Resimli İyi  Akşam Mesajı resimli kısa uzun sevgiliye 2016 akşam sözler paylaş indir

İnsan kendini mutlu eden şeylerin değerini bilmeli.
Kafanızı yastığa huzurlu mutlu koya biliyorsanız ne mutlu size.
Gülmesini bilene, gülene İYİ AKŞAMLAR herkese.









Yüreğinin  ışığı, akşamın karanlığını bastırsın inşallah,
Rüyaların mutluluk yağmurlarıyla şenlensin,
Gecen mutlu kalbin huzurla dolsun İyi Uykular tatlı rüyalar.



iyi akşamlar mesajı


Sen istemesen de, ben senden gitmeyeceğim.
Seni sensizken dahi,
seninle yaşamanın mutluluğuna ereceğim.
bunun adına ayrılık değil sadakat! diyeceğim.
Umudum İyi Akşamlar...


* * * * *


Bir tanem,
sensiz odama hiç güneş doğmuyor.
Sensiz yaşamın tadı olmuyor,
Benim canım, gönlüme doğan meptabım,
İyi Akşamlar, Sevgiler, Selamlar.


iyi akşamlar mesajı
    İyi Akşamlar Mesajı, Resimli Akşam Mesajları


İnsanlar yıldızlar gibidir,
hepsi parıldar, hepsi gönüllerdedir.
Ama Sevdiğin, senin gönlünün güneşidir.
Gönlümün solmayan güneşi, iyi akşamlar aşkım...


* * * * *


Çok şükür,
Her gece varlığının verdiği huzurla,
başımı yastığa gönül rahatlığı ile koyuyorum.
Her şeyim sonsuza kadar hep birlikte
nice güzel günlere, mutluluğa gidelim. İnşallah.


* * * * *


Yıllar var ki hep hayalini taşıyor,
Geleceğinin ümidi ile yaşıyorum.
Bilsem de gelmeyeceğini,
Seninle yaşlanıyorum. Hayırlı geceler...



iyi akşamlar



Akşamın sessizliğinde dinlerim seni,
Bir hayal gibisin beklerim seni,
İYİ AKŞAMLAR gül yüzlüm sevdiğim.


* * * * *


Akşamları dalga sahile vurur,
Yüreğindeki cananı arar gibi;
Bulamaz köpürür sonra durulur,
Bizlere birini sorar gibi ;
iyi akşamlar, hayırlı akşamlar.


* * * * *


Hayalimde, her gece buluşurum seninle.
Ay ışığı altında sana aşkla sarılıp,
Kulağına aşkımızı fısıldarım doyasıya.
Tek sırdaşım, aşkımızın şahididir ayışığı.
Ona anlatırım geceleri seni ve aşkımızı. iyi akşamlar.



iyi akşamlar mesajı
    İyi Akşamlar Mesajı, Arkadaşa Akşam Mesajları

Yıldızlar gözlerini kıskansın,
Benim için sen bir tanesin.
BİRİCİĞİM İyi Akşamlar.


* * * * *


Akşamları dalga sahile vurur,
Yüreğindeki cananı arar gibi;
Bulamaz köpürür sonra durulur,
Bizlere birini sorar gibi ;
iyi akşamlar, hayırlı akşamlar.


* * * * *


Hayalimde, her gece buluşurum seninle.
Ay ışığı altında sana aşkla sarılıp,
Kulağına aşkımızı fısıldarım doyasıya.
Tek sırdaşım, aşkımızın şahididir ayışığı.
Ona anlatırım geceleri seni ve aşkımızı. iyi akşamlar.


iyi akşamlar mesajı
    Dostlara Akşam Mesajları Resimli

Kalbin doğan güneşi değil,
Batan güneşi seçsin.
Doğan güneş elbet batacaktır.
Batan güneş her gün yeni umutlarla doğacaktır.
Yarın ki güneş senin umudun olsun.
Can Tanem İYİ AKŞAMLAR.


* * * * *


Sen gülersen, dünya da güler.
Sen Ağlarsan, yalnız ağlarsın.
İYİ AKŞAMLAR KALBİ GÜZEL İNSAN


* * * * *
İyi Akşamlar Mesajı


Gece lambasının loş ışığı vuruyordur şimdi o güzel yüzüne
Her halinle düşüncelerimdeki tek güzele İYİ AKŞAMLAR.


* * * * *


Nasıl mı sevdim seni?
Herkese yol, sana sol yanımı verecek kadar sevdim. Biriciğim İYİ AKŞAMLAR.


* * * * *


Umudun yarın doğacak Güneş kadar güzel ve sonsuz; 
Gülüşün gökteki ay kadar parlak, güneş kadar sıcak olsun. 
Hayırlı geceler dilerim.


* * * * *


Derte dolmuş kalbime,
Derman ol geli ver.
Sen de dertler bindirdin üstüme!
Olsun yine de geli ver.
En güzel yarınlar senin olsun,
Şeker tadında bir akşam geçirmeni dilerim....
Sevgilim.



* * * * *



İfade edilmeyen sevgi, sulanmayan çiçek gibidir.
Çiçek nasıl susuz yaşayamazsa, sevgi de ifade edilmezse biter.
Sevgimiz hiç bitmesin, gönül çiçeğimiz solmasın sevgilim.
Seni seviyorum bir tanem. İyi Akşamlar.


* * * * *


Gözümün bebeği,benim senin gibi bir yarim var.
İnsan senin yanında ne akşamı, ne de sabahı arar.
Sen benimle ol da, bana, ne gündüz ne de gece fark eder.
Güneşim, ayım... İyi Akşamlar.


* * * * *


Sabah seninle uyanmaktan daha güzel bir şey varsa,
O da; gece sana sarılarak uyumaktır aşkım.
Seninle uyuyup, seninle uyanmak istiyorum.
Seni seviyorum, İyi Akşamlar canısı...








Senin yanındayken bulduğum huzuru dünyalara değişmem.
Dünya bir yana, sen bir yana.
Huzurum İyi Akşamlar.
Seni Seviyorum.


* * * * *


Candan öte bir can varsa, sensin.
Sen yanımda ol da gerisi sonradan gelsin.
Sen yeter ki aşkıma karşılık ver.
Başkaları ister sevsin, ister sevmesin.
Büyük Aşkım, İyi Akşamlar.
* * * * *
* * * * *
Ne Güzel Sözler, resimli iyi akşamlar mesajı kartları, iyi akşamlar mesajı, iyi akşamlar mesajı arkadaşa, resimli iyi akşamlar mesajı, iyi akşamlar sözleri arkadaşa, iyi akşamlar mesajı dosta, iyi akşamlar mesajı resimli, 

0 yorum:

Yorum Gönder