Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



1 Aralık 2015 Salı

Güzel anlamlı iyi akşamlar mesajları, resimli iyi akşamlar mesajları, iyi akşamlar mesajları arkadaşa, iyi akşamlar smsleri, iyi akşamlar sözleri, arkadaşa akşam mesajı, sevgiliye iyi akşamlar mesajları 2016, a, akşam mesajları dini

Resimli İyi Akşamlar Mesajları-Kısa İyi Akşamlar Sözleri Sevgiliye İyi Akşamlar Mesajları Resimli

Kalp dediğin atıyor zaten, marifet ritmi değiştiren de,
Kalbimin gülü iyi akşamlar, Mutlu yarınlar.


* * * * *

Şimdilerde ıssız virane gibi kalbim,
Odam sensiz, ellerin elimde değil.
Sıcaklığını, yanında bulduğum huzuru,
"Seni seviyorum canım" deyişini özledim.
Hasretle bekliyorum seni.
Canım Benim İyi Akşamlar sevdiğim.








Dertliyim, gözlerime uyku girmiyor.
Gecelerim karanlık; mehtabı bilmiyor.
Derdimin dermanı, mehtabım, ancak;
Seni görünce bu gönlüm huzura eriyor.
İyi Akşamlar Sevgilim.


* * * * *


Sevinçlerin okyanus kadar  engin ve büyük olsun,
Üzüntülerin ise kıyıya vuran dalgaların köpüğü kadar kısa sürsün.
Ben seni hep beklerim, yeter ki bir tek  ümidim olsun.
İyi Akşamlar bir tanem.



iyi akşamlar mesajları



Dün de, bugün de, yarın da,
Yüreğin kadar yanındayım.
Kendini yalnız hissettiğinde elini kalbine koy;
ben hep oradayım! İyi akşamlar mutluluk kelebeğim.


* * * * *


Akşamları dalga sahile vurur,
Yüreğindeki cananı arar gibi;
Bulamaz köpürür sonra durulur,
Bizlere birini sorar gibi ;
İyi akşamlar, hayırlı akşamlar.



iyi akşamlar mesajları facebook
   İyi Akşamlar Mesajları


Her batan gün tekrar doğuyor,
Her Güneş yeni umutlar getiriyor
Yarın ki güneş senin için UMUDUM
İYİ AKŞAMLAR, MUTLU YARINLAR...


* * * * *


Hayalimde, her gece buluşurum seninle.
Ay ışığı altında sana aşkla sarılıp,
Kulağına aşkımızı fısıldarım doyasıya.
Tek sırdaşım, aşkımızın şahididir ayışığı.
Ona anlatırım geceleri seni ve aşkımızı. iyi akşamlar.


* * * * *


Sevgi yağmuru olsam yağsam odana.
Islatsam seni en renkli duygularla,
Rüyalarında aşk seli olup aksam üstüne.
Sen rahat ol bir tanem, İyi akşamlar sevgilim...


iyi akşamlar mesajları
    İyi akşamlar Resmi

Nedir bendeki bilmem ama,
Senin  gülüşün dünyalara değer... Göz bebeğim iyi akşamlar.


* * * * *


Gönlünüz huzurla, yüreğiniz sevgiyle dolsun, akşamın güzel, gecen bereketli olsun.


* * * * *


Yüreğinin  ışığı, akşamın karanlığını bastırsın,
Rüyaların mutluluk yağmurlarıyla şenlensin,
Gecen mutlu, kalbin huzurla dolsun. İyi Akşamlar..


* * * * *


İslamiye Güneş Gibidir Üflemekle Sönmez
Gündüz Gibidir Göz Yummakla Gece Olmaz
Gözünü Kapayan Sadece Kendine Gece Yapar .,,
İyi Akşamlar, Hayırlı Geceler.


iyi akşamlar mesajları sevgiliye
    İyi Akşamlar Mesajları, Resimli Akşam Mesajları

Ya Rab! Bizleri, doğru yoldan ve sevdiklerimizden ayırma!
Bizlerden rahmetini esirgeme.
Hayırlı ve bereketli geceler dilerim.


* * * * *


Allah’ın rahmeti bereketi üzerine olsun.
Mekanın cennet, yuvan huzurla dolsun,
Kalbin Allah ile gecen nurla dolsun…İyi Geceler...


* * * * *


İslam’ın nurlu güneşi kalbine dolsun,
Makamın cennet Hz. Muhammed(sav) komşun olsun,
Günlerin neşeyle, gönlün saadetle dolsun.
Hayırlı geceler dileklerimle...


* * * * *


Bin damla serilsin yüreğine,
Bin mutluluk dolsun gönlüne,
Bütün hayallerin gerçek olsun,
Duaların kabul olsun bu güzel gecede.
Hayırlı Geceler, Tatlı Rüyalar.


* * * * *


Gönlünüz huzurlu olsun,
Kalbiniz duayla dolsun,
Geceniz hayırlı, sabahınız nurlu olsun.


* * * * *


Yürekler sevinçle dolsun,
Umudun gerçek olsun,
Acılar unutulsun,
Dualarınız kabul olsun
Geceniz hayırlı olsun.


* * * * *
Akşam olup gözlerim yorgunluğa yenik düştüğünde,
Seni düşlerime emanet ediyorum,
Gözlerimden uzaksın  ama her zaman yüreğimdesin.
Bunu unutma. İyi akşamlar.


* * * * *

Nazlı gelinciğim, narin kelebeğim,
Bin ömrüm olsa da yine seni seveceğim.
İyi Akşamlar Sevdiceğim.


* * * * *


Karanlık gecem,seni düşünüyorum.
Benim için asla ulaşılmayacak bir hayalsin.
Hiç olmasa uykumda gel; bu garip sevinsin.
Rüyada bile olsa gözlerinin ışığı ruhumu aydınlatsın.
Aklımda, kalbimde yine sen varsın.
Seni Seviyorum Aşkım.
İyi Akşamlar.


* * * * *


Bütün bir şehir uykuya dalarken,ben seni düşünüyorum.
İki sözcük, beş hece kafamın içinde dönüp duruyor.
Adın kalbimde saklı, içimden sürekli tekrarlıyorum,
Seni seviyorum, seni seviyorum, seni seviyorum...
İyi Akşamlar sevgilim.


* * * * *
İyi Akşamlar Mesajları


Seni tanımadan önce uykusuzluk nedir bilmezdim.
Gözlerimi bir noktaya dikip, dalıp dalıp gitmezdim.
Buğulu camlara kalp çizmez, adını adımın yanına yazmazdım.
Şimdi bunların hepsini yapıyorum, çünkü SENİ SEVİYORUM.
İyi Akşamlar.


* * * * *


Bu mesajı okuyan güzel insan, Allah seni gecenin  her türlü şerrinden ve kötülüklerden korusun.İyi Akşamlar.


* * * * *


Seven sevdiğini hiç aklından çıkarmaz.
Sabah kalkınca aklımda sen,
Gece yatarken aklımda sen.
Rüyalarımı süsleyen yine sen.
Rüyalarımın prensesi İyi Akşamlar.








Bazen sadece seversin.
Sevdiğim insan İyi Akşamlar.


* * * * *

Huzurum, her şeyim, İyi Akşamlar.


* * * * *

Canımın cananı, biriciğim, İyi Akşamlar.
* * * * *
* * * * *

0 yorum:

Yorum Gönder