Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



28 Şubat 2016 Pazar

En güzel resimli dualar, resimli dua, resimli dualar indir, resimli dualı sözler, resimli dualar facebook, resimli dua sözleri, resimli dualar paylaş, dua resimleri dualar, dua resimli, dua resmi, dualar, resimli tövbe duası

Resimli Dualar

Yâ İlahi! Ülkemizi ve İslâm alemini her türlü felâket ve tehlikelerden emin ve muhafaza eyle Allah’ım! Ülkemizi ve İslam beldelerini rahmet, bereket ve inayetinden mahrum eyleme Allah’ım! Dinimiz, milletimiz için çalışanları hayırlı işlerde muvaffak eyle. Güvenliğimiz için hayatını tehlikeye atanları daima başarılı ve muzaffer eyle Allah’ım! Amin.


* * * * *


SABAH DUASI
ALLAH'ım başlayacağımız yeni günde,
Senden hayır diliyoruz
Ve bugünün içinde
Şerlerden sana sığınırız
Bizleri doğru yolundan ayırma.


* * * * *


SABAH DUASI
Rabbim ...!!!
Maddi ve manavi bütün hayır kapılarını açsın... Bizleri faslından ve kereminden istifade eden kullarından eylesin... Hiç bir kuluna rızık endişesi vermesin. Herkesin bahtı, yolu ve nasibi açık olsun...


* * * * *


AKŞAM DUASI
''Allahumme bismike emutü ve ahya''
Yarabbi kendimi sana teslim ederek, senin isminle uyur ve uyanırım...


* * * * *


GECE DUASI
Allah'ım nefsimi sana teslim ettim
Yüzümü sana çevirdim..
Tüm işlerimi sana hayale ettim...
Senden başka sığınacak kimsem; yok.
Beni ve sevdiklerimi koru
Sabah'a sağ salim uyanmayı
Nasip eyle.


* * * * *


RIZIK DUASI
Ey kapıları açan yüce Mevlam!
Bize hayır kapılarını aç!
Rahman isminin hürmetine,
Habibim dediğin Efendimiz(s.a.v) hürmetine,
Bize bol ve helal rızık ver.
Dosta düşmana karşı utandırıp,
Açlıkla imtahan etme......
Yücelerin yücesi ALLAHIM..



* * * * *


RIZIK DUASI
Ya Allah, ya Rab, ya Hayyü ya Kayyum.
Ya Zel Celalü vel İkram
 Yüceler yücesi olan isminin hakkı için senden isterim.
Bana helal rızık ver.
Allahım, eğer rıskımız semada ise onu indir.
Eğer yerde ise onu çıkar.
Uzakta ise onu yaklaştır.
Yakın ise kolaylaştır.
Az ise çoğalt.
Çok ise onu bereketlendir.....


* * * * *


YEMEK YAPARKEN
İHLAS süresini okumak :yemeği yiyenlerin
Hidayet ve ihlaslarına...

KEVSER süresini okumak:
Yemeğin lezzetli olmasına...

ETTEHİYYATU okumak:
Yemeğin bereketli olmasına vesiledir,inşallah


* * * * *


Ey dertlere derman olan güzel ALLAH'ım
Maddi ve manevi dertlerimizin
Dermanını senden isteriz.
Bizlere dermansız dert verme. Amin.


* * * * *

Tövbe Duası

Tövbe ya Rabbi, Tövbe ya Rabbi, Tövbe ya Rabbi, eğer benim elimden, dilimden , gözümden, kulağımdan ve diğer azalarımdan bilerek veya bilmeyerek kelime-i küfür, şirk, isyan hata olduysa ben bunların cümlesine tövbe ettim, pişman oldum, bir daha işlememesine azmi cezmi kastettim.
Peygamberlerin evveli H.z Adem a.s, ahiri iki cihan serveri Hz. Muhammed a.s.
Her ikisinin arasından da ne kadar peygamberler gelip geçtiyse cümlesine inandım, iman ettim.
Peygamberimiz, senin taraf-ı  ilahiyenden her ne getirip haber verdiyse hepsi haktır ve gerçektir, dilim ile ikrar, kalbim ile tasdik ettim. sen günahlarımı bağışla. Amin.


* * * * *


"De ki; Eğer duanız olmasa Rabbimin katında ne ehemmiyetiniz var."
(Furkan suresi 77.Ayet)




* * * * *


"Rabbimiz buyurdu ki: Bana dua edin size cevap vereyim."
(Mü'min suresi 60. Ayet)


* * * * *


Tadımlık dünyadan,
Doyumluluk tat bekliyoruz Ya Rab!
Nefsimizi ıslah eyle,
Bizi kendine kul kabul eyle.
Göz kapanıncaya kadar,
Bizi nefsimizle baş başa bırakma,
Amin...



resimli dualar



Allah'ım bizi affet, kendine kul kabul et. Şefaatini bizden mahrum etme, sen her şeye Kadirsin...


* * * * *


Ya ilahi! bizlerden rahmetini, şefkatini, hidayetini, bağışlayıcılığını esirgeme..



resimli dualar indir



Ezelden ebede her şeyi bilen Rabbimiz, bizi nefsimizle baş başa bırakma...


* * * * *


Sayısız nimetlerle bizi doyuran Rabbimiz, bizi cehennem ateşinden koru...


* * * * *


Senden başka ilah yoktur, eman diliyoruz senden, koru bizi cehennemden...


* * * * *


Allah'ım geçmiş gelecek günahlarımızı affet, bizi dosdoğru bir yola ilet...



* * * * *


Allah'ım unutur ve hataya düşersek onunla bizi hesaba çekme...


* * * * *


Yer yüzündeki her şeyi hikmetle yaratan Allah'ım İlmimizi, hilmimizi ve nurumuzu artır.



* * * * *

0 yorum:

Yorum Gönder