Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



29 Şubat 2016 Pazartesi

en güzel dualar, en güzel dular resimli, en güzel dualar kısa, güzel dualar, güzel dualar resimli, güzel dualar sözler, güzel dualar facebook, güzel dular kısa, güzel dualar facebook, dualar, dua

En Güzel Dualar

Allah'ım ölümden korkum yok.
Lakin huzuruna gelmeye yüzün  de yok...
Boynum bükük günahım çok,
Beni, benden razı oluncaya kadar
Senin Aşkınla yaşat Allah'ım...


* * * * *


Zalimlerin baskı ve zulmünden, hâinlerin hile ve hıyanetinden, kıskançların hasedinden bizleri muhafaza  eyle Allah’ım!


güzel dualar resimli

Allah’ım! Ürpermeyen kalpten, yaşarmayan gözden, doymayan nefisten ve kabul olunmayan duadan Sana sığınıyoruz, bizleri koru Allah’ım! Amin.


* * * * *


Yeni güne başlarken edilecek güzel dua indir...
ALLAHım! Bize Dünyada İyilik ve Güzellik,
Ahirette de İyilik ve Güzellik ver,
Bizi Cehennem Azabından koru. Amin


en güzel resimli dualar

Allah’ım! Bizleri, dünya ve ahirette rezil-rüsvay olmaktan, düşmanlarımızı güldürecek işler yapmaktan, şeytanları sevindirecek hata ve günahlar işlemekten koru. Ömrümüzü bereketli eyle.


* * * * *


Ya Rab Bizi uçsuz bucaksız kuyulara düşürme,
Bizi karanlıklarda koyma.
Eğer düşmüşsek o sonsuz karanlığa,
Sen bizi aydınlat ve bizi o kuyudan
H.z. Yusuf gibi dimdik çıkar...


en güzel dualar


Allahım herkesin içinde saklı bir derdi var;
Kimi eşiyle, kimi eyladıyla, kimi anne babasıyla,
Kimi komşusuyla, kimi arkadaşıyla...
yarabbi kalbimizde saklı derdimizi  yalnız sen biliyorsun
Sen dertli kullarına yardım eyle.
Allahım derdi olanlara deva, hasta olanlara şifa,
Borcu olana eda, sıkıntılı olana ferahlık ver.
Bizleri sevdiklerimizle imtahan etme.


* * * * *


Dertlere derman olan güzel ALLAH'ım
Maddi ve manevi dertlerimizin
Dermanını senden isteriz.
Bizlere dermansız dert verme. Amin


* * * * *


ALLAHIM
Kaldırmakta zorluk çektiğim
İmtahanlardan sana sığınırım...
Beni ve sevdiklerimi
Dertlerin en zoruyla imtahan etme...


* * * * *


YARABBİM!
Kaderimde muhtaç olmak varsa,
O muhtaçlığım sana olsun,
Beni senden başkasına muhtaç ettirme...


* * * * *


ALLAH'ım bizleri yoklukla,
Sıkıntıyla, hastalıklarla
Ve sevdiklerimizle
İmtahan etme. Amin


* * * * *


Dünyada
Kazanmış görünüp de
Ahirette
Kaybedenlerden eyleme
ALLAH'ım


* * * * *


YAVRULARIMIZA
Hayırlı kısmetler, başarı, huzur,
Bereket ve sağlık içinde bir ömür lütfeyle!
Onları her türlü kötülüklerden
Ve zararlı alışkanlıklardan
Muhafaza eyle ALLAH'ım.


* * * * *


ALLAHIM
Evi sokak olana
Karnı aç olana
Kimsesiz olana
Yetim olana
İşi zor olana
Geçim sıkıntısı olana
Mutsuz olana
Huzursuz olana
Sağlıksız olana
Yatakta hasta olana
İçi acı dolana
Eli darda olana
Gönlü yarda olana
Yolda susuz kalana
Sen yardım et RABBİM
Bizi kula kulluk ettirme...


* * * * *


Tövbe Duası
Tövbe ya Rabbi, Tövbe ya Rabbi, Tövbe ya Rabbi, eğer benim elimden, dilimden , gözümden, kulağımdan ve diğer azalarımdan bilerek veya bilmeyerek kelime-i küfür, şirk, isyan hata olduysa ben bunların cümlesine tövbe ettim, pişman oldum, bir daha işlememesine azmi cezmi kastettim.
Peygamberlerin evveli H.z Adem a.s, ahiri iki cihan serveri Hz. Muhammed a.s.
Her ikisinin arasından da ne kadar peygamberler gelip geçtiyse cümlesine inandım, iman ettim.
Peygamberimiz, senin taraf-ı  ilahiyenden her ne getirip haber verdiyse hepsi haktır ve gerçektir, dilim ile ikrar, kalbim ile tasdik ettim. sen günahlarımı bağışla. Amin.


* * * * *


"De ki; Eğer duanız olmasa Rabbimin katında ne ehemmiyetiniz var."
(Furkan suresi 77.Ayet)


* * * * *


"Rabbimiz buyurdu ki: Bana dua edin size cevap vereyim."
(Mü'min suresi 60. Ayet)


* * * * *


Tadımlık dünyadan,
Doyumluluk tat bekliyoruz Ya Rab!
Nefsimizi ıslah eyle,
Bizi kendine kul kabul eyle.
Göz kapanıncaya kadar,
Bizi nefsimizle baş başa bırakma,
Amin...



* * * * *


Allah'ım bizi affet, kendine kul kabul et. Şefaatini bizden mahrum etme, sen her şeye Kadirsin...


* * * * *


Ya ilahi! bizlerden rahmetini, şefkatini, hidayetini, bağışlayıcılığını esirgeme..


* * * * *


Ezelden ebede her şeyi bilen Rabbimiz, bizi nefsimizle baş başa bırakma...


* * * * *

Sayısız nimetlerle bizi doyuran Rabbimiz, bizi cehennem ateşinden koru...


* * * * *

Senden başka ilah yoktur, eman diliyoruz senden, koru bizi cehennemden...


* * * * *

Allah'ım geçmiş gelecek günahlarımızı affet, bizi dosdoğru bir yola ilet...


* * * * *

Allah'ım unutur ve hataya düşersek onunla bizi hesaba çekme...

* * * * *

Yer yüzündeki her şeyi hikmetle yaratan Allah'ım İlmimizi, hilmimizi ve nurumuzu artır.

* * * * *
* * * * *
en güzel dualar ve faziletleri, Allah'a yapılan güzel dualar, en güzel uzun dualar, en güzel kısa dualar, en güzel dualar facebook, en güzel türkçe dualar, güzel dualar görsel, en güzel dua sözleri,

0 yorum:

Yorum Gönder