Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



12 Haziran 2016 Pazar

Resimli Akşam Mesajları-Resimli İyi Akşamlar Mesajları, Resimli Akşam Mesajları resimli iyi akşamlar, indir, paylaş, Resimli İyi Akşamlar Mesajı İndir, akşam mesajları facebook,

Şimdilerde ıssız virane gibi kalbim,
Odam sensiz, ellerin elimde değil.
Sıcaklığını, yanında bulduğum huzuru,
"Seni seviyorum canım" deyişini özledim.
Hasretle bekliyorum seni.
Canım Benim İyi Akşamlar sevdiğim.


* * * * *

İYİ AKŞAMLAR güzel insan.
Rabbim sana mutlu bir uyku ve devamında
güzel bir sabaha uyanmak nasip etsin.








Günün mutlu, gönlün huzurla dolsun,
yeni başlayacak günler,
sana ummadığın güzellikler getirsin.
Gül yüzlü sevgilim iyi akşamlar


* * * * *


Sevgi çiçeğim; Yüreğime neşe, ruhuma can, hayatıma heyecan katan tatlı meleğim. Tatlı Akşamlar senin olsun.


* * * * *
Resimli Akşam Mesajları, msj


Kendini uzaklarda arama,
kalbimde tahtın kurulu.
Canımın cananı,
ne zaman istersen gel diye,
benim kapım sana hep aralı.
İyi Akşamlar Sevdiğim cananım...



resimli akşam mesajları



Dertliyim, gözlerime uyku girmiyor.
Gecelerim karanlık; mehtabı bilmiyor.
Derdimin dermanı, mehtabım, ancak;
Seni görünce bu gönlüm huzura eriyor.
İyi Akşamlar Sevgilim.


* * * * *


Sevinçlerin okyanus kadar  engin ve büyük olsun,
Üzüntülerin ise kıyıya vuran dalgaların köpüğü kadar kısa sürsün.
Ben seni hep beklerim, yeter ki bir tek  ümidim olsun.
İyi Akşamlar bir tanem.


* * * * *


Nazlı gelinciğim, narin kelebeğim,
Bin ömrüm olsa da yine seni seveceğim.
İyi Akşamlar Sevdiceğim.



resimli akşam mesajları
    Mutlu Resimli Akşamlar Mesajları


Karanlık gecem,seni düşünüyorum.
Benim için asla ulaşılmayacak bir hayalsin.
Hiç olmasa uykumda gel; bu garip sevinsin.
Rüyada bile olsa gözlerinin ışığı ruhumu aydınlatsın.
Aklımda, kalbimde yine sen varsın.
Seni Seviyorum Aşkım.
İyi Akşamlar.


* * * * *


Bütün bir şehir uykuya dalarken,ben seni düşünüyorum.
İki sözcük, beş hece kafamın içinde dönüp duruyor.
Adın kalbimde saklı, içimden sürekli tekrarlıyorum,
Seni seviyorum, seni seviyorum, seni seviyorum...
İyi Akşamlar sevgilim.


* * * * *


Resimli Akşam Mesajları


İyi Akşamlar gönlü güzel,
kendi güzel insan.
Allah gönlüne göre versin.
Günün  güzelliklerle dolu
Akşamın Hayırlı Olsun...


* * * * *


En güzel anlar gülümseme ile başlar.
Rabbim her güne gülümseyerek uyanmayı nasip etsin.
Gül yüzlüm, Şimdilik İyi Akşamlar...


* * * * *


İyi Akşamlar Güzel İnsan,
İyi Akşamlar Hayata sevgi ile bakan tüm dostlar,
Ve kendime kocaman bir İyi Akşamlar sevgi ile..


* * * * *


Hayatıma güzellik katan güzellik, kadınım İyi Akşamlar...



* * * * *


Hayallerimde sen, rüyalarımda sen, dualarımda sen.
Sabahları güzel yüzünü görerek uyanmak istediğim sen.
İyi Akşamlar sevdiğim, sevdiceğim,
seni bir ömür boyu seveceğim. İyi Akşamlar.


* * * * *


Seni tanımadan önce uykusuzluk nedir bilmezdim.
Gözlerimi bir noktaya dikip, dalıp dalıp gitmezdim.
Buğulu camlara kalp çizmez, adını adımın yanına yazmazdım.
Şimdi bunların hepsini yapıyorum, çünkü SENİ SEVİYORUM.
İyi Akşamlar.


* * * * *


Bu mesajı okuyan güzel insan, Allah seni gecenin  her türlü şerrinden ve kötülüklerden korusun.İyi Akşamlar.


* * * * *


Seven sevdiğini hiç aklından çıkarmaz.
Sabah kalkınca aklımda sen,
Gece yatarken aklımda sen.
Rüyalarımı süsleyen yine sen.
Rüyalarımın prensesi İyi Akşamlar.


* * * * *
Resimli Akşam Mesajları


Sabah seninle uyanmaktan daha güzel bir şey varsa,
O da; gece sana sarılarak uyumaktır aşkım.
Seninle uyuyup, seninle uyanmak istiyorum.
Seni seviyorum, İyi Akşamlar...


* * * * *


Senin yanındayken bulduğum huzuru dünyalara değişmem.
Dünya bir yana, sen bir yana.
Huzurum İyi Akşamlar.
Seni Seviyorum.


* * * * *


Candan öte bir can varsa, sensin.
Sen yanımda ol da gerisi sonradan gelsin.
Sen yeter ki aşkıma karşılık ver.
Başkaları ister sevsin, ister sevmesin.
Büyük Aşkım, İyi Akşamlar.


* * * * *


Sevmek kendinden vazgeçmekmiş meğer,
Onsuz acıkmamak, onsuz doymamakmış meğer,
Sevdiğin yanında yoksa uykuya düşman olmak,
Bütün gece gözünü kırpmadan onu düşünmekmiş meğer.
Seni seviyorum, İyi Akşamlar sevgilim.


* * * * *


Masal bu ya;
Sevince gökteki yıldızlar daha bir parlak görünür,
Dolunaylı geceler daha romantik olurmuş.
Midede kelebekler uçar, kalp farklı atarmış.
Sevenler kavuşunca, gökten üç elma düşermiş.
Biri sana, biri bana, diğeri tüm aşıklara...
Akşam masallarımın kahramanı,
Peri kızı & Beyaz atlı prens.


* * * * *


Eğer sevmeyeceksen, bana hiç öyle bakma,
Gözlerini gözlerime dikip kalbime akma.
Eğer gönül çiçeğimi solduracaksan,
Güneş olup açma, yağmur olup yağma.
Bırak her şey dağınık kalsın.
Ben alamadım, muradını başkaları alsın.
İyi Akşamlar Hasretim.



* * * * *


Bazen sadece seversin.
Sevdiğim insan İyi Akşamlar.


* * * * *
Resimli Akşam Mesajları


Huzurum, her şeyim, İyi Akşamlar.


* * * * *

Canımın cananı, biriciğim, İyi Akşamlar.


* * * * *


Gönlümün sultanı, narin  kelebeğim.
Kelebeğin ömrü az olur ama
sen benim hiç bitmeyecek ölümsüz aşkımsın.
Güneş olup doğ sabahlarıma,
umut ol yarınlarıma,
ellerini ellerimden ayırma.
İyi Akşamlar Gül yüzlü sevgilim!








Bırak Güneş başkaları için doğsun.
Benim Güneş'im de Ay'ım da sensin.
Güzel gözlerine bakınca ruhum aydınlanır,
saçlarını savurunca tatlı bir meltem eser.
Ya ellerimi tutunca...
Onu hiç sorma işte
sıcak yaz güneşi gibi kavurur ellerin,
baştan ayağa titrer bedenim. Mutlu Yarınlar...


* * * * *

Güneş gördü mü gözlerim hep yolunu gözlerim,
Karanlık gecelerimi hep hayalinle süslerim.
İyi Akşamlar Gül yüzlü meleğim...


* * * * *


Ömründe istediğiniz her şeyin gerçekleşmesi dileğiyle. Geleceğinizi oluşturacak her yeni gün bir önceki günden daha güzel ve hayalerin gibi olsun! Nice Mutlu Mutlu Yıllara.
* * * * *
* * * * *
resimli İyi Akşamlar mesajları, resimli akşam mesajları, resimli akşam mesajları, resimli iyi akşamlar mesajları resimli indir, resimli akşam msj facebook, resimli akşam mesajları indir, anlamlı akşam mesajları resimli, akşam resimli mesajlar, resimli akşam sözleri indir, akşam kartları,

0 yorum:

Yorum Gönder