Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



14 Haziran 2016 Salı

Akşam Mesajları-En Güzel Anlamlı Akşam Mesajları Kısa ve öz, Akşam Mesajları 2017 anlamlı, twitter, uzun, facebook paylaş, Resimli Akşam Mesajları kısa ve öz, akşam sözleri resimli indir,

Bırak Güneş başkaları için doğsun. 
Benim Güneş'im de Ay'ım da sensin. 
Güzel gözlerine bakınca ruhum aydınlanır, 
saçlarını savurunca tatlı bir meltem eser. 
Ya ellerimi tutunca... 
Onu hiç sorma işte 
sıcak yaz güneşi gibi kavurur ellerin, 
baştan ayağa titrer bedenim. Mutlu Yarınlar...


* * * * *


Acı ve hüzün bir yıldız kadar senden uzak olsun,
Mutluluk göz bebeğin kadar yakın olsun,
Umutların gerçek, mutlulukların sonsuz olsun. Sevgi ile...








Dünde, bugünde, yarında.
Yüreğin kadar yanındayım.
Kendini yalnız hissettiğinde
elini kalbine koy; ben hep oradayım!
iyi akşamlar tatlı meleğim.


akşam mesajları kısa
    Akşam Mesajları Kısa ve öz


Yanımda değilsin ama yüreğimdesin, ay yüzlüm, gönül bahçemin en güzel gülüsün.



Güneş gördü mü gözlerim hep yolunu gözlerim,
Karanlık gecelerimi hep hayalinle süslerim.
İyi Akşamlar Gül yüzlü meleğim...


* * * * *


Yıllar varki hep hayalini taşıyor,
Geleceğinin ümidi ile yaşıyorum.
Umudum İyi Akşamlar...


* * * * *


Derte dolmuş kalbime, 
Derman ol geli ver.
Sen de dertler bindirdin üstüme!
Olsun yine de geli ver.
En güzel yarınlar senin olsun, 
iyi akşamlar...sevgilim


* * * * *


Gülü gülene,
Sevgini sevene,
Kalbini taşıyabilene ver.
Kalbimin tek sahibi, İyi Akşamlar.


* * * * *


Akşamlarımda sen yoksan
Gözlerim hüzün dolmaz mı?
Bir sebep mi olmalı illa
Seviyorum o kadar, desem olmaz mı?


* * * * *
Akşam Mesajları Kısa


Umudum,
Her akşam yeni bir umutla başlıyorum hayata, 
Mutlu bir başlangıç için dualar ediyorum
Hüzünleri tarihe gömüyorum.


* * * * *


Beyhude bu ömür geçmesin,
Fasıl ki bahardır, devran bitmesin
Akşamdan sabaha sabahtan akşama
Dönüyor dünya geçiyor zaman...


* * * * *


Görüp de anlam veremez kimseler 


* * * * *


İnsan hayatı anlamı ile yaşamalı, İnsan kendini mutlu eden şeylerin değerini bilmeli. Kafanızı yastığa huzurlu, mutlu bir şekilde koyabiliyorsanız ne mutlu size. İYİ AKŞAMLAR herkese.


* * * * *


Akşamın sessizliğinde dinlerim seni, 
Bir hayal gibisin beklerim seni, 
Gül yüzlüm sevdiğim, İYİ AKŞAMLAR.


* * * * *


Benim için sen bir tanesin.
Biriciğim olan güzel insan
İyi Akşamlar, Sevgiler, Selamlar...


* * * * *
Akşam Mesajları Kısa


Asıl marifet; Her gün onun sevgisi ile uyanmaktır. 
Sevgi Çiçeğim, İyi Geceler, Güzel insan.


* * * * *


Kalbin doğan güneşi değil,
Batan güneşi seçin. 
Doğan güneş elbet batacaktır.
Ama batan güneş her gün,
Yeni bir umutlarla doğacaktır.
Yarın ki güneş senin umudun olsun.
Can Tanem İYİ AKŞAMLAR


* * * * *

İnsan gülerken, Hep birlikte güler. 
Ağlarsa, yalnız ağlar.
İYİ AKŞAMLAR KALBİ GÜZEL İNSAN.


* * * * *


Nasıl mı sevdim seni? 
Herkese yol, sana sol yanımı verecek kadar sevdim. 
Biriciğim İYİ AKŞAMLAR.


* * * * *


Yüreğinin  ışığı, akşamın karanlığını bastırsın.
Rüyaların mutluluk yağmurlarıyla şenlensin, 
günün mutlu kalbin huzurla dolsun İyi Akşamlar...


* * * * *


İyi Akşamlar Göz Bebeğim...
Bu kadar yürekten çağırma beni!
Bir gece ansızın gelebilirim.
Bekliyorsan beni,
Sevinçten ölebilirim.


* * * * *


Beni yalnızlığıma terk eden,
Yürek acısı ile bırakan,
Hislerimi duygularımı çalan,
Akşamlar, sesizliğin sesinde kaybol...


kısa akşam mesajları, akşam mesajları kısa ve öz, akşam mesajı kısa
* * * * *


Hayatım, gecenin karanlık yüzüdür,
Ben karanlıklara alışığım, sessiz gecelerde, 
Gözümün önünde ki tek perde,
İyi Akşamlar, Tatlı rüyalar.


* * * * *


Güneş gördümü gözlerim hep yolunu gözerim,
Geleceksin diye hayalinle süslerim.
İyi Akşamlar...


* * * * *


Yıllar varki hep hayalini taşıyor,
Geleceğinin ümidi ile yaşıyorum.
Bilsemde gelmeyeceğini,
Seninle yaşlanıyorum.
İyi Akşamlar, Şeker tadında rüyalar.


* * * * *


Derte dolmuş kalbime, 
Derman ol geli ver.
Sen de dertler bindirdin üstüme!
Olsun yine de geli ver.
En güzel yarınlar senin olsun, 
İyi Akşamlar... Sevgilim


* * * * *


O kadar yoruldum ki;
Hayalerin peşinden koşacak kadar
Güçlü Değilim.
Olsun yinede geli ver.
En güzel yarınlar senin olsun, 
iyi uykular...sevgilim


* * * * *


Gülü gülene,
Sevgini sevene,
Kalbini taşıyabilene ver.
Kalbimin tek sahibi, İyi Akşamlar


* * * * *



Aklın güzelliği dil ile
Dilin güzelliği söz ile
Kişinin güzelliği yüz ile belli olur
Tatlı dillim, güzel yüzlüm iyi akşamlar...


* * * * *
Akşam Sözleri Kısa, Akşam Mesajları Kısa


İnsanın değişmezi gözdür, ceylan gözlüm.
Güzel bakışlım, kalem kaşlım iyi Akşamlar.


* * * * *


Ben geceyi sessizlikte seni hayal edebilmek için, uykuyu seni rüyada görebilmek için istiyorum. Gözümün nuru,  sevdiğim, iyi akşamlar.


* * * * *


Akşamın sessizliğini dinler,
Bir umutla beklerim seni,
Hasretim, kutup yıldızım, 
bütün neşe ve mutluluklar senin olsun.
İyi Akşamlar.


* * * * *


Unutma; Bolluk içinde mağrur olan,
yokluk içinde mağdur olur, İYİ AKŞAMLAR


* * * * *


Her batan gün tekrar doğuyor,
Her Güneş yeni umutlar getiriyor
Yarın ki güneş senin için UMUDUM
İYİ AKŞAMLAR, MUTLU YARINLAR...


* * * * *


En güzel yarınlara; 
beraberce ulaşabilmek ümidi ile 
İyi Akşamlar tatlı bebeğim.








Gecelerimin doğan güneşi, 
hayatımın neşesi, 
ömrümün hikayesi, 
iyiki varsın. 
Seni seviyorum,
İyi Akşamlar...


* * * * *


Yağmurunda ıslanacağım, 
güneşinde ısınacağım 
ılık bir bahar günü gibisin. 
Rüzgar kır çiçeklerinin kokusunu getirir. 
Dağlarında kar, yamaçlarında çiçeklenmiş dallar, 
gülüşün hayat verir bana. 
Baharım... Çiçeğim...Sevdiceğim
İyi Akşam.
* * * * *
* * * * *
en güzel akşam mesajları, resimli iyi akşamlar mesajları, akşam mesajları kısa, akşam mesajı kısa, kısa akşam mesajları, kısa  iyi akşam mesajları, anlamlı akşam mesajları, akşam kısa mesajları, facebook, twitter, anlamlı güzel akşam sözleri

0 yorum:

Yorum Gönder