Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



11 Haziran 2016 Cumartesi

Akşam Mesajlar-Akşam Sözleri-İyi Akşamlar Mesajları-İyi Akşamlar Sözleri-Resimli, kısa, uzun, 2016, sevgiliye, aşk, En Güzel İyi akşamlar mesajları, akşam görselleri, resimli

Gönlümün sultanı, narin  kelebeğim. 
Kelebeğin ömrü az olur ama 
sen benim hiç bitmeyecek ölümsüz aşkımsın. 
Güneş olup doğ sabaha, 
umut ol yarınlara, 
ellerini ellerimden ayırma. 
İyi Akşamlar Gül yüzlü sevgilim!


* * * * *


İYİ AKŞAMLAR güzel insan. Rabbim sana mutlu bir uyku ve devamında güzel bir sabaha uyanmak nasip etsin. İyi Akşamlar...








Bırak Güneş başkaları için doğsun. 
Benim Güneş'im de Ay'ım da sensin. 
Güzel gözlerine bakınca ruhum aydınlanır, 
saçlarını savurunca tatlı bir meltem eser. 
Ya ellerimi tutunca... 
Onu hiç sorma işte 
sıcak yaz güneşi gibi kavurur ellerin, 
baştan ayağa titrer bedenim. Mutlu Yarınlar...


* * * * *


Güneş gördümü gözlerim hep yolunu gözlerim,
Karanlık gecelerimi hep hayalinle süslerim.


İyi Akşamlar Gül yüzlü meleğim...



akşam mesajları



Yıllar varki hep hayalini taşıyor,
Geleceğinin ümidi ile yaşıyorum.
Umudum İyi Akşamlar...


* * * * *


Derte dolmuş kalbime, 
Derman ol geli ver.
Sen de dertler bindirdin üstüme!
Olsun yine de geli ver.
En güzel yarınlar senin olsun, 
iyi akşamlar...sevgilim


* * * * *


Gülü gülene,
Sevgini sevene,
Kalbini taşıyabilene ver.
Kalbimin tek sahibi, İyi Akşamlar.



akşam mesajları

Akşam Mesajları


Akşamlarımda sen yoksan
Gözlerim hüzün dolmaz mı?
Bir sebep mi olmalı illa
Seviyorum o kadar, desem olmaz mı?


* * * * *


Umudum,
Her akşam yeni bir umutla başlıyorum hayata, 
Mutlu bir başlangıç için dualar ediyorum
Hüzünleri tarihe gömüyorum.


* * * * *


Beyhude bu ömür geçmesin,
Fasıl ki bahardır, devran bitmesin
Akşamdan sabaha sabahtan akşama
Dönüyor dünya geçiyor zaman...


* * * * *


Narin kelebeğim, hayatımda tanıştığım en harika insan hayatımı seninle geçirdiğim için ne kadar şanslı olduğumu biliyorum. Her zaman senin için Rabbime dualar ediyorum. Hayatımın anlamı hep birlikte nice güzel günler diliyorum.


* * * * *

akşam mesajları, akşam mesajları 2017, en yeni akşam mesajları resimli, kısa, uzun, aşk, sevgiliye akşam mesajları ne güzel söz www.neguzelsoz.com anlamlı güzel sözler


* * * * *


İnsan hayatı anlamı ile yaşamalı, İnsan kendini mutlu eden şeylerin değerini bilmeli. Kafanızı yastığa huzurlu, mutlu bir şekilde koyabiliyorsanız ne mutlu size. İYİ AKŞAMLAR herkese.


* * * * *
Resimli Akşam Mesajları


Akşamın sessizliğinde dinlerim seni, 
Bir hayal gibisin beklerim seni, 
Gül yüzlüm sevdiğim, İYİ AKŞAMLAR.


* * * * *


Benim için sen bir tanesin.
Biriciğim olan güzel insan
İyi Akşamlar, Sevgiler, Selamlar...


* * * * *


Asıl marifet; Her gün onun sevgisi ile uyanmaktır. 
Sevgi Çiçeğim, İyi Geceler, Güzel insan.


* * * * *
İyi Akşamlar Mesajları


Kalbin doğan güneşi değil,
Batan güneşi seçin. 
Doğan güneş elbet batacaktır.
Ama batan güneş her gün,
Yeni bir umutlarla doğacaktır.
Yarın ki güneş senin umudun olsun.
Can Tanem İYİ AKŞAMLAR


* * * * *

İnsan gülerken, Hep birlikte güler. 
Ağlarsa, yalnız ağlar.
İYİ AKŞAMLAR KALBİ GÜZEL İNSAN.


* * * * *


Nasıl mı sevdim seni? 
Herkese yol, sana sol yanımı verecek kadar sevdim. 
Biriciğim İYİ AKŞAMLAR.


* * * * *


Yüreğinin  ışığı, akşamın karanlığını bastırsın.
Rüyaların mutluluk yağmurlarıyla şenlensin, 
günün mutlu kalbin huzurla dolsun İyi Akşamlar...


* * * * *


İyi Akşamlar Göz Bebeğim...
Bu kadar yürekten çağırma beni!
Bir gece ansızın gelebilirim.
Bekliyorsan beni,
Sevinçten ölebilirim.


* * * * *
Akşam Mesajları Sevgiliye kısa ve öz


Beni yalnızlığıma terk eden,
Yürek acısı ile bırakan,
Hislerimi duygularımı çalan,
Akşamlar, sesizliğin sesinde kaybol...



* * * * *


Hayatım, gecenin karanlık yüzüdür,
Ben karanlıklara alışığım, sessiz gecelerde, 
Gözümün önünde ki tek perde,
İyi Akşamlar, Tatlı rüyalar.


* * * * *


Güneş gördümü gözlerim hep yolunu gözerim,
Geleceksin diye hayalinle süslerim.
İyi Akşamlar...


* * * * *


Yıllar var ki hep hayalini taşıyor,
Geleceğinin ümidi ile yaşıyorum.
Bilsemde gelmeyeceğini,
Seninle yaşlanıyorum.
İyi Akşamlar, Şeker tadında rüyalar.


* * * * *


Dertle dolmuş kalbime, 
Derman ol geli ver.
Sen de dertler bindirdin üstüme!
Olsun yine de geli ver.
En güzel yarınlar senin olsun, 
İyi Akşamlar... Sevgilim


* * * * *


O kadar yoruldum ki;
Hayallerin peşinden koşacak kadar
Güçlü Değilim.
Olsun yinede geli ver.
En güzel yarınlar senin olsun, 
iyi uykular...sevgilim


* * * * *

Akşamın sessizliğini dinler,
Bir umutla beklerim seni,
Hasretim, kutup yıldızım, 
bütün neşe ve mutluluklar senin olsun.
İyi Akşamlar.


* * * * *


Unutma; Bolluk içinde mağrur olan,
yokluk içinde mağdur olur, İYİ AKŞAMLAR


* * * * *

Her batan gün tekrar doğuyor,
Her Güneş yeni umutlar getiriyor
Yarın ki güneş senin için UMUDUM
İYİ AKŞAMLAR, MUTLU YARINLAR...


* * * * *

En güzel yarınlara; 
beraberce ulaşabilmek ümidi ile 
İyi Akşamlar tatlı bebeğim.








Gecelerimin doğan güneşi, 
hayatımın neşesi, 
ömrümün hikayesi, 
iyi ki varsın. 
Seni seviyorum,
İyi Akşamlar...


* * * * *

Yağmurunda ıslanacağım, 
güneşinde ısınacağım 
ılık bir bahar günü gibisin. 
Rüzgar kır çiçeklerinin kokusunu getirir. 
Dağlarında kar, yamaçlarında çiçeklenmiş dallar, 
gülüşün hayat verir bana. 
Baharım... Çiçeğim...Sevdiceğim
İyi Akşamlar...

* * * * *
* * * * *
akşam mesajları, akşam mesajları kısa, akşam mesaj, akşam sözleri, resimli akşam mesajları, akşam sözleri kısa, resimli güzel akşam sözleri, akşam mesajları görseller, iyi akşamlar mesajları, akşam mesajları resimli 2016,  indir,  facebook,  sevgiliye,  akşam mesajları.

0 yorum:

Yorum Gönder