Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



10 Haziran 2016 Cuma

Hayırlı Akşamlar Mesajları-Hayırlı Akşamlar Sözleri-Resimli Hayırlı Akşamlar Mesajları dini -Resimli Hayırlı Akşamlar Mesajları dostlara, eşe, arkadaşa, facebook, hayırlı akşamlar duası

Yağmurunda ıslanacağım,
güneşinde ısınacağım
ılık bir bahar günü gibisin.
Rüzgar kır çiçeklerinin kokusunu getirir.
Dağlarında kar, yamaçlarında çiçeklenmiş dallar,
gülüşün hayat verir bana.
Baharım... Çiçeğim...Sevdiceğim
Hayırlı Akşamlar...

* * * * *

Biliyorum ki, insanın sevdiğinin gülüşü dünyalara değer. Dünyalara değecek aşkıma kucak dolusu sevgiler...






İnsanlar hep konuşur.
Çünkü Hayat senin tasası onlarındır.
Takma Kafana İyi Akşamlar...


* * * * *


Bu sabah bir gül bıraktım başucuna.
Kokusu sen, güzelliği sen.
Ne olur sen de bana bir gülüversen...
Gülüm, gözümün nuru, Hayırlı Akşamlar...



hayırlı akşamlar mesajları



Sebepsiz gülüşler yerleştir dudaklarına.
Sen Dünya'ya gülersen; Dünya güler sana.
Kocaman bir gülümsemeyle Sevgilerimi yolluyorum sana :))


* * * * *


Deniz kumsaldaki kum tanelerini zaman ise sensiz dakikaları götürür ama hiç bir şey kalbimdeki sevgini götüremez. Kalbi güzel insan iyi akşamlar.


* * * * *
Hayırlı Akşamlar Mesajları


Güneş batmış,
Akşam olmuş,
Saati bile bilmiyorum.
Ben hayaline dalmış
bulutlarda yüzüyorum.
Sana İyi Akşamlar...



Hayırlı akşamlar

Hayırlı Akşamlar Mesajları

Sen benim
gözümün daldığı, yüreğimin yandığı
ve aklımın kaldığı tek gerçeksin iyi Akşamlar.


* * * * *


İyi akşamlar kıymetlim,
iyi akşamlar güzel insan,
iyi akşamlar en değerlim.
Hayallerimdesin sana iyi akşamlar...


* * * * *


Dünyanın en iyi dostuna iyi akşamlar,
Salıcakla kal selam gönderiyorum hislerinle al.



hayırlı akşamlar



Gün gelir karamsarlığa bürünürsen,
Etrafını hüzün bulutları sararsa,
Kısaca ne zaman bir dosta ihtiyaç duyduğunda ben burdayım.
Güzel insana iyi akşamlar, sevgiler, kucak dolusu selamlar...


* * * * *


Uykunda huzur bulman
Güne mutlu başlaman
Dileğiyle sevgilim.
Rahat ola, Hayırlı Akşamlar.


* * * * *


Göz bebeğim,
Gönlüme taht kuran en sevgilim,
Rüyanda mutluluk yağmurları arasında
En güzel rüyalar görmen dileği ile...
İyi geceler.


* * * * *
Hayırlı Akşamlar Mesajları


Sen benim rüyalarımdaki hayalim,
Hayatımdaki umudunsun,
Umudum... iyi akşamlar, en içten selamlar...



hayırlı akşamlar



Yürekten Sevgiler, Şekerler şekerine İyi Geceler!



* * * * *


Yaşamak bir oyun değildir dostum,
ağlamak var sevmek sevilmek de var.
Bu dünya kimsenin değildir dostum,
en mutlu anında yok olmak da var.
Hayırlı Akşamlar arkadaşım.


* * * * *


Bir umut serpilsin yüreğine,
bin tatlı mutluluk doğsun günlerine,
binbir hayalin gelecekle buluşsun,
her şey senin  gibi güzel olsun.
Hayırlı Akşamlar güzel arkadaşım.



* * * * *


Bir akşam seni bulsam karşımda daha ne isterim.
Dünyanın en mutlu insanı benim derim.
İyi Akşamlar gözbebeğim.


Hayırlı Akşamlar Mesajları


Sevgilim.
Yanında değilim ama,
sımsıcak sevgilerimi gönderiyorum sana.
Bir akşam mesajı, bir tebessüm.
Seni ne kadar çok sevdiğimi bilmeni istedim.
Sabah uyandığımda ilk seni görüp,
güne seninle başlamanın özlemi içerisindeyim.
Seni seviyorum aşkım.


* * * * *
Hayırlı Akşamlar Mesajları ve sözleri


Sevgilim, sen benim için
Asla uyanmak istemediğim bir rüya gibisin.
Hep yanımda ol, bu rüya bitmesin.
Hayırlı Akşamlar gönlümün prensesi.


* * * * *


Güneşi gökyüzünde arama,
Üstte değil, güneş ışığı senin içinde.
Nerde, nasıl diye sorma,
Aydınlık günler kapında.
Yaşamak istiyorsan mutlulukla,
Dokun iyilikle başka hayatlara
Işıl ışıl bir tebessüm yerleştir dudaklarına
Neylersin, sen gülersen dünya da güler sana.



* * * * *


Dünyada yok bir eşin,
sensin benim güneşim,
Hayırlı Akşamlar sevgili eşim...


* * * * *


Gün gelir de mutsuz olursan,
gönlüne bir hüzün çökerse,
bir dosta ihtiyaç duyarsan,
hiç düşünme beni ara.
Bilmelisinki her zaman yanındayım.
İyi Akşamlar dostum.


* * * * *

Gönlünüz huzurla,
yüreğiniz sevgiyle dolsun,
akşamınız güzel, geceniz şahane olsun.








Gününüz güzel, akşamınız hayır olsun; Kılavuzunuz "insan"lığınız ve yüreğinizdeki "sevgi" olsun.


* * * * *


Rabbimiz! Bizi kardeşlerimizi bağışla; kalplerimizde iman edenlere karşı kötü bir düşünce ve duyguya yer bırakma. Rabbimiz! Kuşkusuz sen çok şefkatlisin, çok merhametlisin.” Bizlere merhamet et. Akşamımızı hayırlı eyle.

* * * * *
* * * * *
hayırlı akşam mesajları,resimli hayırlı akşam mesajı, resimli hayırlı akşamlar mesajı, hayırlı akşamlar mesajları dini, dini hayırlı akşamlar mesajları, akşam mesajları, hayırlı akşamlar mesajları resimli, akşam msj, kısa akşam mesajları, uzun, anlamlı güzel sözler ve akşam mesajları resimli indir

0 yorum:

Yorum Gönder