Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



5 Kasım 2015 Perşembe

14 Şubat Sevgililer Günü Mesajları Resimli 14 şubat Sevgilile rGünü Mesajları İndir 

14 Şubat Sevgililer Günü Sözleri - 14 Şubat Sevgililer Günü Mesajları

Aşkın İçinde aşk, benim içimde sen varsın sevgilim. Sevgililer Günün Kutlu Olsun.


* * * * *



Sevmek seni seviyorum demek değil,
Sevilenin sevgisini yüreğinde hissetmektir.
Sevgililer günün Kutlu Olsun Sevgilim.


* * * * *


Aşk yanında olanı sevmek değil,
Sevgilinin hasretine yanıp bitmektir.
Seninle Nice Güzel Günlere...






Aşk yanında olanı sevmek değil,
Onu sevmek ve onu beklemektir.
Sevgililer günün Kutlu Olsun Sevgilim.


* * * * *


Ben Seni Çok Seviyorum.        
Seni
Seviyorum,
Seni Seviyorum,
Seni çok seviyorum,
Seni çok ama çok seviyorum.
Seni çok seviyorum,
Seni Seviyorum,
Seviyorum,
Seni
Ben Seni Çok Seviyorum.



14 şubat sevgililer günü sözleri



Hadi gel tut ellerimi! Benimle yan! 
Benimle meydan oku her çaresizliğe! 
Benimle uyu benimle uyan. 
Birlikte varalım daha nice güzel yıllara...
Sevgililer Gününüz Kutlu Olsun...



14 şubat sevgililer günü sözleri resimli



Mutlu olmak kimin umurunda! 
Sen yanımda ol yeter!
Seni çok ama çok seviyorum sevgilim.
Seninle bir ömür boyu birlikteliğe...
Sevgililer Günün Kutlu Olsun Sevgilim.


14 şubat sevgililer günü sözleri facebook



SeN & BeN
Bir rüya gördüm sadece ikimiz.
Bir Dünya kurdum içinde sadece ikimiz.
SeN & BeN


* * * * *


Senin için çarpan kalbimle, yürekten,
Kulağına fısıldamak istiyorum.
Seni deliler gibi Seviyorum...diye...



* * * * *


Sevgilim,
Mutluluklar hep bizimle olsun,
En güzel günler bizim olsun,
Huzurla geçireceğimiz daha  bizimle olsun..
Birlikte Daha Nice Güzel Günlere...
Sevgililer günün Kutlu Olsun Sevgilim.


* * * * *
14 Şubat Sevgililer Günü Sözleri


Sen benim ilk sevdiğim son aşkımsın,
Sen benim en sevdiğim,
Sen benim canımın canı,
Sen benimhayatımın anlamısın.
Sevgililer günün Kutlu Olsun Sevgilim.


* * * * *


Sevgilim,
Sevmek  vazgeçemeyecek kadar sevmekmiş.
Vazgeçilmezim kalbimin sahibi,
Gül yüzlü meleğim, nice güzel günlere,
Sevgililer Günün Kutlu Olsun Sevgilim.


* * * * *


Hayatımın anlamı,
Güzeller güzelim.
Rüyalarımın sahibi.
Yüreğimdeki kor ateşim,
Sevgililer Günün Kutlu Olsun...


* * * * *


Sevgililer gününde beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, karbeyaz tüylerinde umut ve gagasında iyi geceler öpücüğü, yanağını uzat.


* * * * *


Yüreğin kadar yanındayım. Kendini yalnız hissettiğinde elini kalbine koy; ben hep ordayım!


* * * * *


Gece bir başka giyer siyahını, yıldızlar daha bir sönük olur ve hayat daha bir kahpe oynar oyununu sen yanımda yoksan eğer. Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, karbeyaz tüylerinde umut ve gagasında iyi geceler öpücüğü, uzat yanağını . Muuckk!!!


* * * * *


Kimsin sen? Yaşamak isteyip de yaşayamadığım umutlarım, farkında olmadan yıllardır beklediğim mi? Kimsin sen? Sen benim sevgilimsin, sevdiğimi söyleyebildiğim.


* * * * *


Güller anlatsın sana olan sevgimi, güller anlatsın yanlızlığımı, çaresizliğimi. Yavaş yavaş eriyen yüreğimi güller anlatsın ben anlatamadım.


* * * * *
14 Şubat Sevgililer Günü Sözleri


Seni sevdiğim kadar yaşasaydım ölümsüzlüğün adını aşk koyardım... Sevgililer günün kutlu olsun biricik aşkım!


* * * * *


Yüreğimdeki tek arzu, hayalimdeki tek tutku, beni yaşatan tek duygusun canikom... Sevgililer gününü kutluyorum. Daha nice yıllara.


* * * * *


eniz gözlüm, can parçam sevgililer günün kutlu olsun.





Güneşin doğduğu da bir gerçek battığı da... Kalbimin attığı da bir gerçek, günün bittiği de... Ne çıkar tüm gerçekleri saysak tek tek. Seni seviyorum, işte o en büyük gerçek..


* * * * *


Sen benim hayatımda olduğun sürece, ne sen kimseye rakip ne de kimse sana rakiptir. Daha nice sevgililer gününde beraber olmayı diliyorum.


* * * * *


Yüreğim yaralıdır benim kuytu köşelerde ağlamaktan,
ve rengi hafif uçuktur kurusun diye kaç kez güneşe asmaktan.
Sevgililer günün kutlu olsun aşkım.
* * * * *
* * * * *14 Şubat Sevgililer Günü Mesajları - En Güzel Sevgililer Günü Kutlama Sözleri - Resimli 14 Şubat Sevgililer Günü Ekartları - çok özel Sevgililer Günü Mesajları 2016 yılında 14 Şubat Sevgililer Günü Pazar gününe rasgeldi. Sevgililer günündeki en yaygın kutlama eşe ya da sevgiliye hediye almak, mesajlar yazmak ve kutlama kartı vermektir. Bu kartlara sevgi mesajları, aşk şiirleri yazılır. Sizin için En güzel aşk mesajları

0 yorum:

Yorum Gönder