Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



3 Kasım 2015 Salı

karne görüşleri, karne görüşü, karne görüşü 2016, karne görüşü için güzel sözler, karne görüşü örnekleri, karne görüşü yazıları, karne öğretmen görüşü, karne yazıları, 
öğretmen karne görüşleri

İLKOKULLAR ÖĞRENCİLERİ İÇİN KARNE GÖRÜŞÜ ÖRNEKLERİ

1- Başarı Düzeyi Yüksek Öğrenciler İçin Karne Görüşü;


Ders içi ve ders dışındaki davranışlarınla, beni ve aileni çok mutlu ettiğin için teşekkür ederim.
Seni kutluyor ve başarılarının bir ömür boyu devam etmesini temenni ediyorum.


* * * * *


Örnek bir yaşam sergileyebilmek için olması gerekeni zamanında yaparak örnek adımlar atmandan dolayı tebrik ederim.


* * * * *


Öğrencime ve velime teşekkür eder, başarılarının devamını dilerim.


* * * * *


Derslerde son derece başarılı ve ilgili,  bu ilgi ve başarının devamını dilerim. Teşekkür ederim.



2- Orta Düzeyde Başarı Gösteren Öğrenciler İçin Karne Görüşü;

Başarının anahtarı disiplin, planlı bir şekilde çalışmalı ve başarını artırmalısın.


* * * * *


Şu anda gösterdiğin performanstan daha fazlasını gösterebileceğine olan inancımla azimli çalışmalarını artmasını temenni ediyorum.


* * * * *


Başarı grafiğinin artması dileğiyle…


* * * * *

……. ve …….. derslerde biraz daha gayret göstermesi gerekli. Unutmamalı ki hiçbir başarı tesadüf değildir.



3- Başarısız Öğrenciler İçin Karne Görüşü;

Tekrar öğrenmenin özüdür. Sürekli tekrar  yapması ve ödevlerine dikkat etmesi, daha çok kitap okuması ve sınıfta öğretmen ders anlatırken daha dikkatli dinlemesi gerekiyor.

* * * * *

Aile desteğini artırırsanız, planlı çalışırsa daha başarılı olacaktır.



ORTAOKULLAR İÇİN KARNE GÖRÜŞÜ ÖRNEKLERİ

1- Başarı Düzeyi Yüksek Öğrenciler İçin Karne Görüşü;

Başarılı çalışmalarının devamını dileyerek seni ve aileni tebrik ediyorum.


* * * * *


………..dersinde gösterdiğin üstün gayret ve performansından dolayı tebrik ediyorum.
Başarılarının devamını dilerim.


* * * * *


………..dersindeki başarılarından dolayı seni tebrik ediyorum. Devamını diliyorum.


* * * * *


Karnendeki iyi notlara baktıkça, ne  kadar başarılı olabileceğini görüyorum. Yolun açık olsun.


* * * * *


Hiçbir başarı tesadüf değildir. Bunu herkese gösterdin seni tebrik ediyor başarılarının devamını diliyorum.


* * * * *


Hedefe ulaşmak için, azim gerekir, emek vermek gerekir. Sen bunu bize gösterdin. Seni kutluyorum.

* * * * *

Son derece başarılı geçen ilk dönem için seni tebrik ediyorum. Umarım ikinci dönem daha da iyi olursun. Senden daha fazlasını bekliyorum.

* * * * * *

1- Başarılı Öğrenciler İçin Karne Görüşü;


Göstermiş olduğun gayretten dolayı seni kutluyor, daha büyük başarılara ulaşmanı temenni ediyorum.


* * * * *

….. dersinde gayet başarılı. Gayretlerini takdir ediyorum. Başarılarının devam etmesini bekliyorum.


* * * * *


Davranışlarıyla arkadaşlarına örnek olan öğrencimizi kutluyor, başarılarının devamını diliyorum.


* * * * *


Hiçbir başarı, insanı kendi başarıları kadar motive edemez. Başarılarının devamını dilerim…


* * * * *

1- Başarısız Öğrenciler İçin Karne Görüşü;


Şunu hiçbir zaman unutma hiçbir başarı tesadüf değildir. Çalışmalarında henüz istenilen seviyeye ulaşmış değilsin. Fakat zorlukları ancak çalışarak aşabilirsin.. Biraz daha gayret etmeni istiyorum.
Biraz daha gayret ederse çok daha iyi yerlerde olabilirsin…

* * * * *

Adım adım tırmandığın bu yolda fırsata dönüşen engeller vardır. Engellerde aşılmak içindir. Çalışmaya devam…


* * * * *

4- Ders Durumu Zayıf Öğrenciler için Karne Görüşü;

Tekrar öğrenmenin özüdür. Sürekli tekrar etmesi ve ödevlerini yapması, daha çok kitap okuması ve sınıfta öğretmen ders anlatırken daha dikkatli dinlemesi gerekiyor.


* * * * *

Planlı çalışmaya ihtiyacı var. Henüz olması gereken seviyeye ulaşamadı. Umarım gayretini biraz daha arttırır.

* * * * *


Yolun uzun, her hareketin çok önemli. Çünkü bir sonraki davranışını etkileyecek. Doğru hareket için yarını



LİSELER İÇİN KARNE GÖRÜŞLERİ

Karne Görüşü olarak yazılacak Övgü yazıları;

Hiçbir başarı tesadüf değildir. Bunu herkese gösterdin seni tebrik ediyor başarılarının devamını diliyorum.

* * * * *


Hedefe ulaşmak için, azim gerekir, emek vermek gerekir. Sen bunu bize gösterdin. Seni kutluyorum.


* * * * *


Akıntıya kürek çekmek kolay; iş, senin gibi akıntıya karşı kürek çekebilmekte.


Karne Görüşü olarak yazılacak uyarı yazıları;


Tembellik geleceği zehirden acı yapar. Hayat çalışkanları başının tacı yapar.

* * * * *

Zamanında bir adım atmayan, sonradan yüz adım atmak zorunda kalır.

* * * * *
Mükemmelliğin yolu ancak kusurunu görene açıktır.



Orta halli öğrenciler için:Karne Görüşü olarak yazılacak görüşler,


* * * * *

Başarı yapabildiklerimizde gizlidir... Yapamadıklarımızda değil.


* * * * *


Bağa bak üzüm olsun, yemeye yüzün olsun.

* * * * *


Başarı istediğini elde etmek, mutluluk ise elde ettiğini sevmektir.


* * * * *


Ya başarı yolunu bulacaksın, ya da yenisini yapacaksın.


* * * * *


Başarı için çok şey gereklidir ama bunların en önemlisi kendine güven ve azimdir.


* * * * *


Tarlada izi olmayanın harmanda yüzü olmaz.

* * * * *


Çalışkan öğrenciler için:


* * * * *


Hayata en önemli şey, hedefi doğru tercih etmektir. Nereye gittiğini ve ne istediğini biliyorsun. Tebrikler…


* * * * *


Güçlükler başarının değerini artıran süslerdir. Sen bu süsleri seviyor ve başarıyorsun.


* * * * *
* * * * *
Öğretmen karne görüşü örnekleri, öğretmen karne görüşü özlü sözler, öğretmen için karne görüşü örnekleri, karne için örnek görüş yazıları, ilkokullar için öğretmen karne görüşü , ortaokullar için öğretmen karne görüşü örneği, liseler için karne görüşü lise

0 yorum:

Yorum Gönder