Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



6 Kasım 2015 Cuma

Resimli 14 Şubat Sevgililer Günü Mesajları

Aşkın İçinde aşk, benim içimde sen varsın sevgilim. Sevgililer Günün Kutlu Olsun.



Sevgililer Günün Kutlu Olsun.
Hayallerimin ve rüyalarımın sahibi,
Gönlümün güneşi seni seviyorum, Aşkım.


* * * * *


Hadi gel tut ellerimi! Benimle yan!
Benimle meydan oku her çaresizliğe!
Benimle uyu benimle uyan.
Birlikte varalım daha nice güzel yıllara...
Sevgililer Gününüz Kutlu Olsun...





İnsanlar tanıdım yıldızlar gibiydi, hepsi parlıyordu.
Ama ben seni seçtim, güneşim için, bin yıldızdan vazgeçtim.
Sevgililer Gününüz Kutlu Olsun...


* * * * *


Tatlı Meleğim, Güzel gülüşünü,
Tatlı bakışını, özlüyorum. Sevgilim.
Sevgililer Gününüz Kutlu Olsun...


* * * * *


Hani en güzel aşklar imkansız gelir ya insana,
İmkansız olduğun için tutkunum sana.
İmkansızım Sevgililer Gününüz Kutlu Olsun...


* * * * *


Mutlu olmak kimin umurunda!
Sen yanımda ol yeter!
Seni çok ama çok seviyorum sevgilim.
Seninle bir ömür boyu birlikteliğe...
Sevgililer Günün Kutlu Olsun Sevgilim.





14 şubat sevgililer günü mesajları


Ben Seni Çok Seviyorum.          
Seni
Seviyorum,
Seni Seviyorum,
Seni çok seviyorum,
Seni çok ama çok seviyorum.
Seni çok seviyorum,
Seni Seviyorum,
Seviyorum,
Seni
Ben Seni Çok Seviyorum.


14 şubat sevgililer günü mesajları resimli

İçtiğim su gibi aziz,
Yediğim yemek kadar kıymetli,
Canım kadar değerlisin, sevgilim.
Sen varsın hayatımda, her şey tamam.
Seninle bir ömür boyumutlu olmak, dileği ile
Sevgililer günümüz kutlu olsun...Canım Eşim.


14 şubat sevgililer günü mesajları resimli



Ey canımın sahibi yar! Sen benimle olduktan sonra kaybettiklerimin ne önemi var.



* * * * *


Bu mutlu günde, kalbimin özeline, vazgeçilmezime,
Kucak dolusu, en içten sevgilerimi gönderiyorum...
Sevgililer günümüz kutlu olsun.
Her günümüz gülücüklerle dolsun...


* * * * *
14 Şubat Sevgililer Günü Mesajları


-Öylesine çok seviyorum ki seni öylesine değil.
-Nasıl mı?
-Öylesine temiz. Öylesine saf.
 Öylesine derin. Ve öylesine çok!
Seninle Nice Güzel Günlere...


* * * * *


Sevmek seni seviyorum demek değil,
Sevilenin sevgisini yüreğinde hissetmektir.
Sevgililer günün Kutlu Olsun Sevgilim.


* * * * *


Aşk yanında olanı sevmek değil,
Sevgilinin hasretine yanıp bitmektir.
Seninle Nice Güzel Günlere...


* * * * *


Aşk yanında olanı sevmek değil,
Onu sevmek ve onu beklemektir.
Sevgililer günün Kutlu Olsun Sevgilim.


* * * * *


SeN & BeN
Bir rüya gördüm sadece ikimiz.
Bir Dünya kurdum içinde sadece ikimiz.
SeN & BeN


* * * * *


Senin için çarpan kalbimle, yürekten,
Kulağına fısıldamak istiyorum.
Seni deliler gibi Seviyorum...diye...



* * * * *


Sevgilim,
Mutluluklar hep bizimle olsun,
En güzel günler bizim olsun,
Huzurla geçireceğimiz daha  bizimle olsun..
Birlikte Daha Nice Güzel Günlere...
Sevgililer günün Kutlu Olsun Sevgilim.


* * * * *


Sen benim ilk sevdiğim son aşkımsın,
Sen benim en sevdiğim,
Sen benim canımın canı,
Sen benimhayatımın anlamısın.
Sevgililer günün Kutlu Olsun Sevgilim.


* * * * *


Sevgilim,
Sevmek  vazgeçemeyecek kadar sevmekmiş.
Vazgeçilmezim kalbimin sahibi,
Gül yüzlü meleğim, nice güzel günlere,
Sevgililer Günün Kutlu Olsun Sevgilim.


* * * * *


Hayatımın anlamı,
Güzeller güzelim.
Rüyalarımın sahibi.
Yüreğimdeki kor ateşim,
Sevgililer Günün Kutlu Olsun...


* * * * *


Sevgililer gününde beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, karbeyaz tüylerinde umut ve gagasında iyi geceler öpücüğü, yanağını uzat.


* * * * *


Yüreğin kadar yanındayım. Kendini yalnız hissettiğinde elini kalbine koy; ben hep oradayım!


* * * * *


Gece bir başka giyer siyahını, yıldızlar daha bir sönük olur ve hayat daha bir kahpe oynar oyununu sen yanımda yoksan eğer. Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, karbeyaz tüylerinde umut ve gagasında iyi geceler öpücüğü, uzat yanağını . Muuckk!!!






Kimsin sen? Yaşamak isteyip de yaşayamadığım umutlarım, farkında olmadan yıllardır beklediğim mi? Kimsin sen? Sen benim sevgilimsin, sevdiğimi söyleyebildiğim.


* * * * *


Güller anlatsın sana olan sevgimi, güller anlatsın yalnızlığımı, çaresizliğimi. Yavaş yavaş eriyen yüreğimi güller anlatsın ben anlatamadım.
* * * * *14 şubat sevgililer günü mesajları, resimli  14 şubat sevgililer günü mesajları şiir, 14 şubat sevgililer günü mesajları resimli, 14 şubat sevgililer günü mesajları komik,14 şubat sevgililer günü mesajları facebook,14 şubat sevgililer günü mesajları sözleri,14 şubat sevgililer günü mesajları uzun,14 şubat sevgililer günü mesajları kısa, sevgiliye 14 şubat sevgililer günü mesajları sevgiliye,

0 yorum:

Yorum Gönder