Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



5 Mart 2017 Pazar

Sevgi Sözleri, Sevgiliye Sevgi Sözleri, Resimli Sevgi Sözleri, Sevgi Sözleri Sevgiliye,

Bana gün ışığına erişen en güzel gülümsemeyi verdiği için teşekkürler. 





Sen cennetten bir meleksin. Sevgilim Günün Kutlu Olsun...







Sen benim kalbimin atımı, hayatımın sevgisi ve evrenimin merkezisin.







Sen şimdiye kadar gördüğüm en güzel şeysin. Sevgililer Günün Kutlu Olsun.







Sen şimdiye kadar gördüğüm en sevimli, en tatlı, en güzel insansın. Seni seviyorum karıcığım. 






Sen pamuk şekeri kadar tatlısın. Ben sadece seni yemek istiyorum. Sevgililer Günün Kutlu Olsun







Bu dünyadaki en özelim. Biriciğim Seni seviyorum karıcığım!







Kucaklamayı seviyorum gülümsemeni seviyorum. Öpücüklerini seviyorum. Kısaca her şeyini seviyorum. Aşkım Sevgililer Günün Kutlu Olsun...





Benim için her şeysin. Sevgililer Günün Kutlu Olsun...




Can içim, Prenses'im, yaşam kaynağım, sevgi çiçeğim, seninle nice mutlu yıllara Aşk ile...


* * * * *


Kıskanmaya gücün varsa, tek rakibin sana olan hayalim. Küçücük bir kuş gibiyim. Nefesim sen. Minicik bir balik gibiyim, her şeyim sen. Göz bebeğim, Nice mutlu yıllara...Aşk ile.


* * * * *


Her gün seni unutacağım diye yeminler ediyorum, sonra seni düşünürken kalbime yakalanıyorum. Canımın içi iyi ki varsın. Sevgi ile... Nice güzel günlere...


* * * * *


Sensiz her şey benim için anlamsız. Hayatımın anlamı, her şeyim, iyiki varsın, İyiki benimsin.


* * * * *


Kendime kızıp köpürüyorum, sonra iyi ki zayıfım diye şükürler ediyorum. Vaz geçilmezim, güzelim, kalbimin gülüsün.


* * * * *


Sol yanım sen yanımda olmadığında sanki ben tam olarak kendimde değilmişim gibi geliyor bana, güzel insan kalbimin sahibi, seni seviyorum.


* * * * *


Çok sevgili, sevgililerin sevgilisi miniğim. Can parem, sevdiğim. Seni milyonlarca kez öpüyorum... aşk ile...


* * * * *


En güzel ve ebedi sevgilerimle, aşkın ve sana olan hasretimle, sevgi dolu hislerimle seni seviyorum...




Aşktan yana yaşadıklarımı bilseydin eğer, halen sevebiliyor oluşuma AŞlK olurdun. ( Elif Şafak )


* * * * *


Öyle bir seveceksin ki, yüreğinden kimse ayıramayacak. Ve öyle birini seveceksin ki, seni gözleriyle bile aldatmayacak.



Aşk sözleri, sevgi sözleri



Ben utangaç bir kalbi taşırım geceden. Ben sana aşık olduğumu, ölsem söyleyemem.( Özdemir Asaf )


* * * * *


Gördüğünü herkes sever, sen onda görmediğini bulacaksın. Eğer gerçek aşk istiyorsan; Ten’e değil, kalbe dokunacaksın.


* * * * *


Açık çayıda demli içerdi hep, demli olunca bardağın diğer tarafından beni göremezmiş.


* * * * *


Merhaba sevdiğim; ben o sevmediğin.
* * * * *
* * * * *En Güzel Sevgi Sözleri kısa, Sevgi Sözleri uzun, aşkıma sevgi sözleri, sevgi dolu sözler, aşk sözleri, sevgi mesajları, sözler

0 yorum:

Yorum Gönder