Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



3 Nisan 2017 Pazartesi

Sayfamızda bulunan pazartesi mesajları, pazartesi mesajları resimli, pazartesi sözleri, pazartesi mesajları, pazartesi sözleri resimli, mutlu pazartesi mesajları, pazartesi görsellerini, facebook için indirip, paylaşabilirsiniz.

Herkese mutlu sabahlar diliyorum. Haftaya en güzel bir şekilde başlaman dileği ile...


* * * * *


Allahü Teâlâ’nın selamı, rahmeti ve bereketi üzerinize olsun, rabbim hayırlı, huzurlu, sağlıklı bir gün nasip etsin hayırlı sabahlar.


* * * * *


Güzel insan, tüm sevdiklerine ve sevenlerine günaydın, Hayırlı sabahlar, yürekten selamlar... Sendromsuz bir hafta geçirmen dileğiyle... Mutlu Günler...



pazartesi sözleri



Huzur dolu günler, aklındaki tüm güzellikler her anına yansısın, hayatın güzelleşsin, yaşamın neşelensin. Hayırlı günler. Selamlar...


* * * * *


Günaydın; dostum. Günaydın; dost bağımın gonca gülü, gönlümün nadide gülü günaydın; canımın cananı, ömrümün baharı günaydın... Mutlu günler, haftalar, aylar, seneler senin olsun...


* * * * *


Anladım pazartesi, kızma birader, bugünde Allah'ın günü.



* * * * *


Günün ilk ışıkları benim yerime seni yerime usulca okşasın, gözlerini açtığında ben olayım kalbinde ve gülen güzel gözlerinde. Günaydın sevgilim.


* * * * *


Ben güneş olup sadece o güzel gözlerin içine doğmak ve seninle mutluluğu yaşamak istiyorum. Günaydın yüreğimin gülü güzel sevgilim.


* * * * *


Hepinize, güzel yüreğinize, tüm sevdiklerimize, sevdiklerinize ve sevenlerimize günaydın. Sendromsuz bir Pazartesi dileğiyle..


Bir uykunun daha sonuna geldik. Yayında ve yapımda emeği geçen yatak, yorgan, yastık üçlüsüne teşekkür ederiz. Mutlu bi hafta başlangıcı olsun.. Günaydınlar.


Günaydın rüzgâr, günaydın içimizdeki dinmez sızılar. Günaydın uzaklar, günaydın yakınlar.. Mutlu Pazartesiler..


Gözlerinizi bu sabah mucizelere açmanız dileğiyle, hayırlı günler dilerim.


Hayırlı ve mutlu sabahlar. Gününüz ve gönlünüz hep açık olsun.


Yemyeşil filizlenen çim toprağı yarınca dalda cıvıldayan kuş, yerde gezen karınca ve kırda rahvan koşan doru taya günaydın! Yar elinden sunulan demli çaya günaydın!


Hayır dileyelim Mevla’dan günümüz uzak olsun beladan hayırlı ve güzel sabahlar.


Ayrılık da olsa mevsim umuttu yüreğimde yeşerttiğim günaydın umudum günaydın günaydın.


Günaydın; benim viran gönlümün sultanı, günaydın; dost bağımın gonca gülü, günaydın; canımın cananı.


Huzur dolu günler, kalbinizdeki tüm güzellikler hayatınıza yansısın dostlar. Hayırlı günler.


Neşeli, capcanlı, güpgüzel ve musmutlu sevgi dolu bir gün olsun. Günaydınlar hepinize… Mutlu bir pazartesi olsun inşallah..


Yeni doğan güneşle başlayan bu güne günaydın, mahmur gözlerle etrafa bakan bakışlara günaydın, soğuk anında ılık alınan nefesle yaşama günaydın. Güzel bir hafta olması dileğiyle..


Bu gün yeni bir gün. Hayırlı ve mutlu sabaha uyanın. Uykucular. Mutlu bir Pazartesi diliyorum..


Allah’ın, rahmeti, bereketi üzerinize olsun, evinizde huzur, yüzünüzden tebessüm eksik olmasın. Hayırlı sabahlar.


Allahü Teâlâ’nın selamı, rahmeti ve bereketi üzerinize olsun, rabbim hayırlı, huzurlu, sağlıklı bir gün nasip etsin hayırlı sabahlar.


Herkese mutlu sabahlar diliyorum. Hayırlı ve mutlu bir haftaya başlamanız dilekleriyle.


0 yorum:

Yorum Gönder