Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



26 Şubat 2017 Pazar

Sevgiliye Sevgi Dolu Aşk Sevgi Sözleri kısa, Sevgi Sözleri Anlamlı, Sevgi Sözleri Tumblr

Ey canımın sahibi Yar! Sen benimle olduktan sonra kaybettiklerimin ne önemi var. (Mevlana)


* * * * *


Büyük insanlarda, liyakat sahibi olanların kendilerini budalaca aşka kaptırdıkları görülmez. Büyük ruhlar ve büyük işler aşkla uzlaşmaz.


* * * * *


Sevgi ruhun güzelliğidir.

* * * * *


Özgürlük aşk değildir, yalnız aşkın kapısıdır.


* * * * *


Aşk dünyanın en tatlı mutluluğu ile en derin acısından yaratılmıştır.


* * * * *


Aşk hazzı, dostlukla duyu hazlarından yoğrulmuştur.


* * * * *


Aşk yaşamında kadın, ancak hünerli bir çalgıcının elinde dile gelen bir lir gibidir.


* * * * *


Kadınlar bizleri sevdikleri zaman her suçumuzu bağışlarlar.


* * * * *


İstek, hareket/genişleme, yön veren tezlere bilgelik eklendiğinde aşk olur.


* * * * *


Aşk her şeyin başlangıcı, ortası ve sonudur.


* * * * *


Aşkı anlatabilmek için yeryüzünde var olan dillerden başka bir dil ister.


* * * * *


Kelebek gibidir aşk. Peşinden koştukça senden kaçar. En iyisi bırak uçsun, Belki hiç beklemediğin bir anda gelip omzuna konar. 


* * * * *


Dur ve dinle! Duyduğun her ayak sesi benim olabilir. Çalan her zilde benim parmağım kalmıştır. Perdeleri ardına kadar kapatma belki karşı binanın çatısında sana el sallayan ben olabilirim.


* * * * *


Şimdi o kadar zor ki geri dönmek, seni unutup başkasını sevmek ama bir şeyi anladım çok zormuş sevilmeden sevmek.


* * * * *


Aşk bazen o elini ilk tuttuğundaki sıcaklık, gözlerine ilk baktığındaki o ışık ve tenine ilk yaklaştığındaki o tutkudur.


* * * * *


Acılarımı bile tatlandırıyor aşkın. Yıkıma terkedilmiş kalemin bütün hücrelerine sürülmüş iksir gibisin.


Göz bebeğim. Ben iyi ki yaşıyorum ve Sen iyi ki varsın,  mutluluk ne güzel şey, Seni çok ama çok seviyorum.


* * * * *


Aslında insanı en çok acıtan şey; Yaşanması mümkünken, yaşayamadığı mutluluklardır.


* * * * *


Narin kelebeğim, hayatımda tanıştığım en harika insan hayatımı seninle geçirdiğim için ne kadar şanslı olduğumu biliyoruum. Her zaman senin için rabbime dualar ediyorum. Hayatımın anlamı hep birlikte nice güzel günler diliyorum.


* * * * *


Can içim, Prenses'im, yaşam kaynağım, sevgi çiçeğim, seninle nice mutlu yıllara Aşk ile...


* * * * *


Kıskanmaya gücün varsa, tek rakibin sana olan hayalim. Küçücük bir kuş gibiyim. Nefesim sen. Minicik bir balik gibiyim, her şeyim sen. Göz bebeğim, Nice mutlu yıllara...Aşk ile.


* * * * *


Her gün seni unutacağım diye yeminler ediyorum, sonra seni düşünürken kalbime yakalanıyorum. Canımın içi iyi ki varsın. Sevgi ile... Nice güzel günlere...


* * * * *


Sensiz her şey benim için anlamsız. Hayatımın anlamı, her şeyim, iyiki varsın, İyiki benimsin.


* * * * *


Kendime kızıp köpürüyorum, sonra iyi ki zayıfım diye şükürler ediyorum. Vaz geçilmezim, güzelim, kalbimin gülüsün.


* * * * *


Sol yanım sen yanımda olmadığında sanki ben tam olarak kendimde değilmişim gibi geliyor bana, güzel insan kalbimin sahibi, seni seviyorum.


* * * * *


Çok sevgili, sevgililerin sevgilisi miniğim. Can parem, sevdiğim. Seni milyonlarca kez öpüyorum... aşk ile...


* * * * *


En güzel ve ebedi sevgilerimle, aşkın ve sana olan hasretimle, sevgi dolu hislerimle seni seviyorum...


* * * * *


Ey canımın sahibi Yar! Sen benimle olduktan sonra kaybettiklerimin ne önemi var. (Mevlana)


* * * * *


Gördüğüm en güzel rüya senin olduğun rüya, kurduğum en güzel hayal sensin.


* * * * *


Biliyorum ki, insanın sevdiğinin gülüşü dünyalara değer. Dünyalara değecek aşkıma kucak dolusu sevgiler...
* * * * *
* * * * *kısa sevgi sözleri, sevgi mesajlari, sevgi sozleri, Sevgi Sözleri, Sevgi Sözleri Anlamlı, Sevgi Sözleri kısa, Sevgi Sözleri Tumblr, Sevgiliye özel sevgi sözleri, sevgiliye Sevgi Sözleri, sözler,

0 yorum:

Yorum Gönder