Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



13 Şubat 2017 Pazartesi

Sevgililer Günü Mesajı-En Güzel Sevgililer Günü Mesajları 2017

Sevgilim,
Mutluluklar hep bizimle olsun,
En güzel günler bizim olsun,Huzurla geçireceğimiz daha  bizimle olsun..
Birlikte Daha Nice Güzel Günlere...
Sevgililer günün Kutlu Olsun Sevgilim.


* * * * *



Sen benim ilk sevdiğim son aşkımsın,
Sen benim en sevdiğim,Sen benim canımın canı,
Sen benim hayatımın anlamısın.
Sevgililer günün Kutlu Olsun Sevgilim.







Sevgilim.
Sevmek  vazgeçemeyecek kadar sevmekmiş.Vazgeçilmezim kalbimin sahibi,
Gül yüzlü meleğim, nice güzel günlere,
Sevgililer Günün Kutlu Olsun Sevgilim.


* * * * *


Sen benim özelim,
Yüreğime doğan aşk meleğimsin,
Sevgililer Günün Kutlu Olsun.



Sevgililer günü mesajı



Can tanem.
Gül yüzünden öpüyor,
Sevgililer Gününü Kutluyorum.



Sevgililer günü sözleri



Sevgi pusulam,
Gönlümün sultanı,
Dost bağımın gonca gülü,
Ay yüzlüm,canımın cananı...
Seni seviyorum Aşkım...

* * * * *Sevgililer Günü Mesajı, Romantik Sevgililer Günü Mesajı, En Güzel Sevgililer Günü Resimleri, 14 şubat Sözleri, Sevgililer Mesajları,  Sevgililer Günü Mesajları uzun, Sevgililer Günü Mesajı yeni, tumblr, yeni, facebook, whatsapp

0 yorum:

Yorum Gönder