Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



18 Kasım 2016 Cuma

Sayfamızda Resimli Günaydın Mesajları - Kısa - Uzun - Facebook - İndir - Paylaş - Tumblr - 2017 -2018 Whatsapp Resimli Günaydın Mesajları bulunmaktadır.

RESİMLİ GÜNAYDIN MESAJLARI

Öpücüklerle uyandırmak, hafiften tenine dokunmak isterdim. Sabahın eşsiz güzelliğini seninle mayalamak ve başıma taç yakmak isterdim seni. Seni. Seni. Günaydın aşkım.


* * * * *


Günaydın güzel gözlü tatlı meleğim, günaydın gönül hırsızım, tende canım, aşkı anlamlı kılan dilberim, geçmişteki en güzel anım, bugünümdeki neşe kaynağım, gelecekte umudum günaydın, sımsıcak öpüyorum.


* * * * *


Tenden vazgeçip gözlerini kapar hayal edersin ya mesafelerin bile yenik düştüğü düşlerine işte o zaman mutlu oluyorum hayal gözlüm.




 



Her anımda olan sevgilim;
bugün de ellerimi uzattım sana, tutmanı bekliyorum, günaydın mesajımı sevgilerimle iletiyorum.


* * * * *


Sevgi çiçeğim;
Sabahlarıma neşe, ruhuma can, hayatıma heyecan katan tatlı meleğim. Günaydın



Resimli günaydın mesajları



Biliyorum yanımda değilsin ama kalbimdesin, ay yüzlüm gönül bahçemin en güzel gülü günaydın.


* * * * *


Seni okadar seviyorum ki; Günününe güneş gibi doğmak, güneşin evreni kucakladığığı gibi seni sarmak, rüzgar gibi tenini okşamak istiyorum her şeyim.


* * * * *


Karanlık gecelerden sıyrılıp sana kavuşmak için  sabahları iple çekiyorum... Tatlı dillim, güler yüzlü gönlümün güneşi Günaydın sevdiğim.


* * * * *


Benim güneşim seni görünce doğuyor Aşkım. Güne seninle başlamak, günü seninle bitirmek, bir ömrü seninle yaşamak beni ayakta tutan en güzel hayalim, Canım sevgilim, MUTLU Günler


* * * * *


Gül yüzlü biriciğim sabah kahvaltısı gönderiyorum; Sıcacık umut, tatlı bir öpücük, yürekten sevgi ve koyu bir hasret çayı. Seni Seviyorum. Günaydın...Said Eren kök


* * * * *
Resimli günaydın mesajları



Mutluluk kaynağım, canımın içi sevgilim, bana sonsuz bir mutluluk yaşattığın için teşekkürler, günaydın.


* * * * *


Günün en güzel saati olan sabahın bütün güzel renkleri yüreğine dolsun, neşen yerinde, günün aydın olsun sevgilim...


* * * * *


Günün ilk ışıkları benim yerime seni yerime usulca okşasın, gözlerini açtığında ben olayım kalbinde ve gülen güzel gözlerinde. Günaydın sevgilim.


* * * * *


Ben güneş olup sadece o güzel gözlerin içine doğmak ve seninle mutluluğu yaşamak istiyorum. Günaydın yüreğimin gülü güzel sevgilim.


* * * * *


Dünyada en güzel şeysin; seni sevmek, her uyandığımda seni hissetmek gibisi yok aşkım... Günaydın. Hayırlı sabahlar...


* * * * *

Bugünde gözlerimi seninle açtım hayata, seni gördüm odamda, eşyalarımda, adını anıp dinlediğim şarkılarda hep sen varsın bebeğim kalbimin incisi günaydın bir tanem.


* * * * *
Resimli Günaydın Mesajları


Günaydın sabah meltemi ile yüreğime doğan güzellik, günaydın.


* * * * *


Günaydın bahar kokulum, kır çiçeğim, nefesim, gözüm, canımın içi, her şeyim günaydın.


* * * * *


Sen hayatımın renkli çiçeği, gönlümün batmayan güneşisin. Sevgilim, günaydın, Canımın içi, Göz bebeğim. Günaydın...


* * * * *


Her sabah aklımda senle uyanmak, yürürken sana adımlamak yeniden doğmak gibi sevgilim günaydınlar bir tanem canım benim.


* * * * *


Her an seni yaşamak ne güzel... Güne senle başlamak, günü senle yaşamak, senle uykuya dalmak, gece rüyamda senle olmak ne güzel... Günaydın gönlümün güneşi.. Günaydın her yeni güne senle uyanmak istediğim biricik sevgilim...


* * * * *
Resimli günaydın mesajları


Sabahın bütün güzellikleri yüreğine doğsun, hayatın tatlı, günün aydın olsun...


* * * * *


Hayatımın anlamı, gönlümün güneşi, gül yüzlüm. Hasretim günaydın Sevgilim....


* * * * *


Canımın cananı, gözümün bebeği,
Kördüğüm gibi severim seni,
Günaydın helalim, sevgili eşim.


* * * * *


Günaydın Kankam,
Günaydın dünya, günaydın güneş,
günaydın doğa, günaydın kuşlar,
günaydın kelebekler, günaydın dostlarım.
Ve kendime de kocaman bir GÜNAYDIN.


* * * * *


Canımın içi, her şeyim. Her şeyden daha çok sana olan özlemim. Bu sabah sırf senin için açıldı gözlerim. Günaydın benim her şeyim. Günaydın.


* * * * *


Sabahın kor Güneşi vursun güzel yüzüne, öpsün güneş seni benim yerime usulca, gözlerini açtığında ben olayım hayalinde ben olayım odanın her yerinde Günaydın sevgilim.


* * * * *
Resimli günaydın mesajları facede paylaş


Sabah tutamasam da elini, sabahın erken saatlerinde göremesem de şirin ve güzel gözlerini, seviyorum seni sensiz olmaz unutma sakın bu kelimelerimi, günaydın gül yüzlü sevgilim...


* * * * *


Huzur dolu günler, kalbinizdeki tüm güzellikler hayatınıza yansısın dostlar. Hayırlı günler.


* * * * *


Sadece rüyalarımda değil, hayalimde yaşatıyorum seni, yüreğimde olduğun için rüyalarımdasın sevgilim, günaydın...


* * * * *



Günün Öyle bir gün olsun k; Hiç bitmese dediğin, huzur, sevgi, aşk heyecan içinde yüreğine mutluluk ve sevinç dolsun. Hayırlı Sabahlar.


* * * * *


Seninle nice güzel günlere merhaba, günaydın sevgilim. Neşe kaynağım, huzurum, günaydın.








Özlemim seninle gelecek yeni güzel günlere. Gül yüzlüm, Sevgilim, Günaydın Kalbimin baharı, göz bebeğim günaydın.


* * * * *


Gözlerimi Açtığımda Yeni Bir Güne Seninle Uyanmanın Mutluluğunu yaşıyorum Sevgilim Günaydın...
* * * * *
* * * * *RESİMLİ GÜNAYDIN MESAJLARI Sizler için güzel sözler, ,güzel söz, resimli günaydin mesajları,  resimli günaydin  mesajları indir , resimli güzel sözler, resimli günaydin mesajları facede paylaş, resimli günaydin mesajları sevgiliye, resimli günaydin mesajları  2017, günaydın resimli mesaj indir, sevgiliye günaydın mesajları sevgiliye aşkıma, eşime

0 yorum:

Yorum Gönder