Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



17 Kasım 2016 Perşembe

En Güzel Akşam Mesajları- Resimli Akşam Mesajları-Eşe dosta- sevgiliye-aşkıma-arkadaşa en güzel akşam görselleri

Şimdilerde ıssız virane gibi kalbim,
Odam sensiz, ellerin elimde değil.
Sıcaklığını, yanında bulduğum huzuru,
"Seni seviyorum canım" deyişini özledim.
Hasretle bekliyorum seni. İyi akşamlar sevdiğim.

* * * * *

Biliyorum yanımda değilsin ama yüreğimdesin, ay yüzlüm gönül bahçemin en güzel gülü seni çok ama çok seviyorum.

* * * * *

Sol yanım sen yanımda olmadığında sanki ben tam olarak kendimde değilmişim gibi geliyor bana sevgilim iyi akşamlar...







Sol yanım sen yanımda olmadığında sanki ben tam olarak kendimde değilmişim gibi geliyor bana, güzel insan kalbimin sahibi, seni seviyorum.


* * * * *


Her şeye rağmen "insan" olanlara ve "insan " kalabilenlere... Yürekten İyi Akşamlar...






Göz bebeğim. Ben iyi ki yaşıyorum ve sen iyi ki varsın,  mutluluk ne güzel şey, Seni çok ama çok seviyorum. Aşkım İyi akşamlar...


* * * * *


Dünde, bugünde, yarında. 
Yüreğin kadar yanındayım. 
Kendini yalnız hissettiğinde 
elini kalbine koy; ben hep ordayım! 
iyi akşamlar tatlı meleğim.


* * * * *


Dertliyim, gözlerime uyku girmiyor.
Gecelerim karanlık; mehtabı bilmiyor.
Derdimin dermanı, mehtabım, ancak;
Seni görünce bu gönlüm huzura eriyor.
İyi akşamlar Sevgilim.


en güzel akşam mesajı



Sevinçlerin okyanus kadar  engin ve büyük olsun,
Üzüntülerin ise kıyıya vuran dalgaların köpüğü kadar kısa sürsün.
Ben seni hep beklerim, yeter ki bir tek  ümidim olsun.
İyi akşamlar bir tanem.


* * * * *


Her gün seni unutacağım diye yeminler ediyorum, sonra seni düşünürken kalbime yakalanıyorum. Canımın içi iyi ki varsın. Sevgi ile... İyi akşamlar...


* * * * *


Sensiz her şey benim için anlamsız. Hayatımın anlamı, her şeyim, iyiki varsın, İyi ki benimsin. Can içim iyi akşamlar...


* * * * *


Nazlı gelinciğim, narin kelebeğim,
Bin ömrüm olsa da yine seni seveceğim.
İyi akşamlar Sevdiceğim.


* * * * *


İYİ AKŞAMLAR güzel insan. Rabbim sana mutlu bir uyku ve devamında güzel bir sabaha uyanmak nasip etsin. İyi Akşamlar...


* * * * *


Karanlık gecem,seni düşünüyorum.
Benim için asla ulaşılmayacak bir hayalsin.
Hiç olmasa uykumda gel; bu garip sevinsin.
Rüyada bile olsa gözlerinin ışığı ruhumu aydınlatsın.
Aklımda, kalbimde yine sen varsın.
Seni Seviyorum Aşkım..
İyi akşamlar.


* * * * *


Can içim, Prenses'im, yaşam kaynağım, sevgi çiçeğim, seninle nice mutlu yıllara Aşk ile İyi akşamlar...


* * * * *


Kıskanmaya gücün varsa, tek rakibin sana olan hayalim. Küçücük bir kuş gibiyim. Nefesim sen. Minicik bir balık gibiyim, her şeyim sen. Göz bebeğim, İyi akşamlar tatlı rüyalar...Aşk ile...


* * * * *


Bütün bir şehir uykuya dalarken,ben seni düşünüyorum.
İki sözcük, beş hece kafamın içinde dönüp duruyor.
Adın kalbimde saklı,içimden sürekli tekrarlıyorum,
Seni seviyorum, seni seviyorum, seni seviyorum...
İyi akşamlar sevgilim.


* * * * *


Seni tanımadan önce uykusuzluk nedir bilmezdim.
Gözlerimi bir noktaya dikip, dalıp dalıp gitmezdim.
Buğulu camlara kalp çizmez, adını adımın yanına yazmazdım.
Şimdi bunların hepsini yapıyorum, çünkü SENİ SEVİYORUM.
İyi akşamlar.


* * * * *


Bu mesajı okuyan güzel insan, Allah seni gecenin  her türlü şerrinden ve kötülüklerden korusun. İyi akşamlar.


* * * * *


Narin kelebeğim, hayatımda tanıştığım en harika insan hayatımı seninle geçirdiğim için ne kadar şanslı olduğumu biliyoruum. Her zaman senin için rabbime dualar ediyorum. Hayatımın anlamı hep birlikte nice güzel günler diliyorum. İyi akşamlar Aşkım


* * * * *


Seven sevdiğini hiç aklından çıkarmaz.
Sabah kalkınca aklımda sen,
Gece yatarken aklımda sen.
Rüyalarımı süsleyen yine sen.
Rüyalarımın prensesi iyi akşamlar.


* * * * *


Bazen sadece seversin. Sevdiğim insan iyi akşamlar.


* * * * *


Huzurum, her şeyim, iyi akşamlar.





Canımın cananı, biriciğim, iyi akşamlar.


* * * * *


Can parem miniğim. Sevdiğim. Seni milyonlarca kez öpüyorum... aşk ile...İyi akşamlar diliyorum...


* * * * *


En güzel ve ebedi sevgilerimle, aşkın ve sana olan hasretimle, sevgi dolu hislerimle aşkıma iyi akşamlar...
* * * * *
* * * * *akşam msj, resimli akşam mesajı, akşam mesajları, akşam sözleri, iyi akşamlar, resimli akşam görselleri, hayırlı akşamlar, akşam mesajları 2017, akşam mesajları sevgiliye, aşkıma akşam ,eşe-dosta-arkadaşa en güzel akşam mesajları

0 yorum:

Yorum Gönder