Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



14 Ekim 2016 Cuma

Harika Günaydın Mesajları-Harika Günaydın Mesajları Resimli-Uzun, kısa, resimli, indir, tumblr, facebook

Sevinçlerin okyanus kadar  engin ve büyük olsun,
Üzüntülerin ise kıyıya vuran dalgaların köpüğü kadar kısa sürsün.
Ben seni hep beklerim, yeter ki bir tek  ümidim olsun.
Günaydın bir tanem.


* * * * *


Her gün seni unutacağım diye yeminler ediyorum, sonra seni düşünürken kalbime yakalanıyorum. Canımın içi iyi ki varsın. Sevgi ile... Günaydın...




Sensiz her şey benim için anlamsız. Hayatımın anlamı, her şeyim, iyiki varsın, İyi ki benimsin. Can içim Günaydın...


* * * * *


Nazlı gelinciğim, narin kelebeğim,
Bin ömrüm olsa da yine seni seveceğim.
Günaydın Sevdiceğim.


* * * * *


Yüzünüzden gülümseme kalbinizden umut eksik olmasın, gününüz aydın mutluluğunuz daim olsun. Bir uykunun daha sonuna geldik. Alayımıza hayırlı sabahlar...



Harika günaydın mesajları



Can içim, Prenses'im, yaşam kaynağım, sevgi çiçeğim, seninle nice mutlu yıllara Aşk ile Günaydın...


* * * * *


Kıskanmaya gücün varsa, tek rakibin sana olan hayalim. Küçücük bir kuş gibiyim. Nefesim sen. Minicik bir balık gibiyim, her şeyim sen. Göz bebeğim, Günün güzel ve aydın olsun...Aşk ile...


* * * * *


Seni tanımadan önce uykusuzluk nedir bilmezdim.
Gözlerimi bir noktaya dikip, dalıp dalıp gitmezdim.
Buğulu camlara kalp çizmez, adını adımın yanına yazmazdım.
Şimdi bunların hepsini yapıyorum, çünkü SENİ SEVİYORUM.
Günaydın.


* * * * *
Harika Günaydın Mesajları


Gül yüzlü biriciğim sabah kahvaltısı gönderiyorum; Sıcacık umut, tatlı bir öpücük, yürekten sevgi ve koyu bir hasret çayı. Seni Seviyorum. Günaydın...



* * * * *


Bu mesajı okuyan güzel insan, Allah seni gecenin  her türlü şerrinden ve kötülüklerden korusun. Amin. Güzel İnsan Günaydın.


* * * * *


Narin kelebeğim, hayatımda tanıştığım en harika insan hayatımı seninle geçirdiğim için ne kadar şanslı olduğumu biliyorum. Her zaman senin için Rabbime dualar ediyorum. Hayatımın anlamı hep birlikte nice güzel günler diliyorum. Aşkım Günaydın.


* * * * *


Seven sevdiğini hiç aklından çıkarmaz.
Sabah kalkınca aklımda sen,
Gece yatarken aklımda sen.
Rüyalarımı süsleyen yine sen.
Gönlümün prensesi Günaydın.


* * * * *


Bazen sadece seversin. Sevdiğim insan, Canımın içi Günaydın.


* * * * *
Harika Günaydın Mesajları Resimli, Resimli Günaydın Mesajları


Huzurum, her şeyim, Günaydın.


* * * * *


Canımın cananı, biriciğim, Günaydın.


* * * * *


Can parem miniğim. Sevdiğim. Seni milyonlarca kez öpüyorum... aşk ile...Günaydın

* * * * *


En güzel ve ebedi sevgilerimle, aşkın ve sana olan hasretimle, sevgi dolu hislerimle aşkıma Günaydın.


* * * * *


İfade edilmeyen sevgi, sulanmayan çiçek gibidir.
Çiçek nasıl susuz yaşayamazsa, sevgi de ifade edilmezse biter.
Sevgimiz hiç bitmesin, gönül çiçeğimiz solmasın sevgilim.
Seni seviyorum bir tanem. Günaydın


* * * * *


Gözümün bebeği,benim senin gibi bir yarim var.
İnsan senin yanında ne akşamı, ne de sabahı arar.
Sen benimle ol da, bana, ne gündüz ne de gece fark eder.
Güneşim, ayım... Günaydın.


* * * *


Sabah seninle uyanmaktan daha güzel bir şey varsa,
O da; gece sana sarılarak uyumaktır aşkım.
Seninle uyuyup, seninle uyanmak istiyorum.
Seni seviyorum, canım benim Günaydın.


* * * * *


Senin yanındayken bulduğum huzuru dünyalara değişmem.
Dünya bir yana, sen bir yana.
Huzurum iyi Günaydın.
Seni Seviyorum.





Candan öte bir can varsa, sensin.
Sen yanımda ol da gerisi sonradan gelsin.
Sen yeter ki aşkıma karşılık ver.
Başkaları ister sevsin, ister sevmesin.
Büyük Aşkım, Günaydın.


* * * * *


Sevmek kendinden vazgeçmekmiş meğer,
Onsuz acıkmamak, onsuz doymamakmış meğer,
Sevdiğin yanında yoksa uykuya düşman olmak,
Bütün gece gözünü kırpmadan onu düşünmekmiş meğer.
Seni seviyorum, aşkım Günaydın sevgilim.

* * * * *
* * * * *Harika günaydın mesajları, Günaydın mesajları harika, Harika günaydın mesajları resimli, Harika günaydın mesajları indir, Harika günaydın mesajları paylaş, Harika günaydın mesajları 2017, Harika günaydın mesajları arkadaşa, Harika günaydın mesajları sevgiliye, Harika günaydın mesajları tumblr

0 yorum:

Yorum Gönder