Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



21 Ekim 2016 Cuma

Eşe ve Sevgiliye Günaydın Mesajları-İndir-paylaş
Gün ışığım,
Yeni başlayan gün sana,
Ummadığın güzellikler getirsin,
Günün mutlu ve huzurlu geçsin.
Seni seviyorum... Günaydın...


* * * * *


Canımın cananı,
Uzaklarda arama, kalbimde tahtın kurulu.
Ne zaman istersen gel diye, benim kapım sana hep aralı.
Günaydın cananım...








Günaydın gönlü güzel, kendi güzel insan.
Allah gönlüne göre versin.
Günün  güzelliklerle dolu olsun.


* * * * *


Hayatıma güzellik katan güzellik, kadınım, günaydın...



Eşe günaydın mesajı



Hayatıma anlam katan sevgili eşim, canım, günaydın...


*****


Seninle güzelleşir sabahlar,
Seninle anlam kazanır hayatım.
Bir tanem, aşkım, günaydın...


*****


Günaydın sevdiğim, sevdiceğim, bir ömür boyu seveceğim.


*****


Hayallerimde sen, rüyalarımda sen, dualarımda sen.
Sabahları güzel yüzünü görerek uyanmak istediğim sen.
Günaydın gözümün bebeği, can yoldaşım.


*****


Gündüz aydınlık güneşim,
Gece karanlıklarıma ışık tutan dolunayım,
Hep sen ol yanımda,
Bense senin sol yanında.
Günaydın hayat arkadaşım.


*****


Gönlümün sultanı, narin  kelebeğim.
Kelebeğin ömrü az olur; ama sen,
Benim hiç bitmeyecek ölümsüz aşkımsın.
Seni Seviyorum, Günaydın.


en güzel günaydın mesajları


Güneş olup doğ sabahlarıma,
Umut ol yarınlarıma,
Ellerini ellerimden ayırma.
Günaydın sevgilim!


* * * * *


Bırak Güneş başkaları için doğsun.
Benim Güneş'im de Ay'ım da sensin.
Güzel gözlerine bakınca ruhum aydınlanır,
Saçlarını savurunca tatlı bir meltem eser.
Ya ellerimi tutunca... Onu hiç sorma işte;
Sıcak yaz güneşi gibi kavurur ellerin,
Baştan ayağa titrer bedenim.
Seni Seviyorum, Mutlu Sabahlar.


günaydın mesajları sevgiliye


* * * * *


Yağmurunda ıslanacağım,
Güneşinde ısınacağım,
Ilık bir bahar günü gibisin.
Rüzgar  çiçek kokunu getirir.
Gülüşün hayat verir bana.
Baharım... Çiçeğim... Günaydın...


* * * * *


Sebepsiz gülüşler yerleştir dudaklarına.
Sen Dünya'ya gülersen;
Dünya güler sana.
Kocaman bir gülümsemeyle
Günaydınlar yolluyorum sana. :))


* * * * *
Eşe ve Sevgiliye Günaydın Mesajları Resimli Yeni


Bu sabah bir gül bıraktım başucuna.
Kokusu sen, güzelliği sen.
Ne olur sen de bana bir gülüversen...
Günaydın Gülüm...


* * * * *


Benim güneşim seni görünce doğuyor Aşkım. Güne seninle başlamak, günü seninle bitirmek, bir ömrü seninle yaşamak beni ayakta tutan en güzel hayalim, Canım sevgilim, MUTLU Günler


* * * * *


Günaydın sevgilim,yanında değilim ama, Sımsıcak sevgilerimi gönderiyorum sana.
Bir günaydın mesajı, bir tebessüm.
Seni ne kadar çok sevdiğimi bil istedim.
Sabah uyandığımda ilk seni görüp,
Güne seninle başlamanın özlemi içerisindeyim.
Günaydın Sevgilim...Seni Seviyorum...


* * * * *


Biricik eşim; Huzur dolu günler, kalbinizdeki tüm güzellikler hayatınıza yansısın. İyi Günler...


* * * * *


Sevgilim, sen,
Asla uyanmak istemediğim
Bir rüya gibisin.Hep yanımda kal,
Bu rüya bitmesin.
Günaydın...Sevgilim...
Günaydın rüyalarımın prensesi.


* * * * *


Güne gülümseyerek başla,
Güzel bir kahvaltı hazırla ,
Masaya küçük bir çiçek yerleştir
Ve en sevdiğin şarkıyı aç Günaydın :)








Dünyada yok bir eşin,
Sensin benim güneşim,
Günaydın sevgili eşim...


* * * * *


Kalbimde bir inci,Gönlümde birinci,
Sensin gönlümün çiçeği...
Günaydın gözümün bebeği...

* * * * *
* * * * *günaydın mesajları indir, sevgiliye günaydın mesajları, sevgiliye günaydın mesajları paylaş, şiirli günaydın mesajları, eşe günaydın mesajları, günaydın mesajları, sevgiliye günaydın resimli karıma günaydın mesajı, kocama günaydın mesajları

0 yorum:

Yorum Gönder